8 Reacties
één maand geleden
Hier geen ervaring met bloed in de stoelgang, maar ondertussen wel zelf bezig met een dieet om koemelkallergie uit te sluiten bij mijn dochtertje, ze krijgt full-time borstvoeding.
Ik at of dronk dit voorheen ook amper, maar nam wel af en toe een stukje kaas.
Mijn vroedvrouw en de pediater vroegen beiden of onze dochter bloed in de stoelgang had omdat dit zou kunnen wijzen op allergie voor koemelk.
één maand geleden
Reactie op cabo93
Ja toch wel. Het blijft wel echt heel weinig, maar het werd frequenter.
Ik gaf eerst bv maar toen had ze bloedslijmpjes in de stoelgang, dieet vond arts eerst niet nodig om ze resistent te maken, maar na 4 weken nog steeds bloedslijmpjes. Zijn dan overgeschakeld naar Nutrilon omneo omdat ik het dieet niet zag zitten, het gaat niet enkel om koemelk maar ook om lactose en dat zit in veel meer dan je denkt... Nutrilon omneo bood ook geen verbetering dus dan moeten overschakelen naar nutramigene. Daar was ze zeer ongemakkelijk van en dan uiteindelijk naar Pura mino ( poeder op voorschrift) en dit helpt nu wel. Sindsdien geen bloedslijmpjes meer. In tussentijd ook een stoelgangdagboek moeten bijhouden met foto's en tijdstippen waarop ze stoelgang had.