16 Reacties
7 maanden geleden
Ik zou dat persoonlijk niet doen馃槀 ze hebben andere reserves en kandidaten genoeg...ik zou het ook niet willen om daar mijn rust voor te laten en te zitten om een harde gemeentestoel 馃槄 ik zou gebroken zijn ...
Maar als je dat zie zitten , go for it 馃き neem dan msh best je domoo kussen mee voor steun
6 maanden geleden
Reactie op Mich猫le90
Haha hier net hetzelfde! Ik ga het wel doen want als ik nu niet ga moet ik ...
Helaas was dat mijn idee ook dat het eenmalig is dat je opgeroepen wordt maar helaas, 6 jaar geleden moeten gaan zitten en nu terug een mail gekregen maar deze keer ga ik toch wel om een vrijstelling vragen
2 maanden geleden
Reactie op cabo93
Inderdaad! Heb net een mailtje gekregen dat ze me vrijstelling! 馃槉 wat een ...
Heb je hier zelf een mailtje ergens voor moeten sturen? Ik heb ook net een brief ontvangen dat ik moet gaan bijzitten op 13 oktober, maar tegen dan ben ik 35 weken zwanger. Nergens op die brief zie ik een e-mailadres?
2 maanden geleden
Reactie op edri
Heb je hier zelf een mailtje ergens voor moeten sturen? Ik heb ook net een ...
Je moet aan je gynaecoloog of dokter een briefje vragen dat je niet kan gaan en dan via de link dat je gekregen hebt weigering aanduiden en dan als bijlage je briefje meesturen. Nadien krijg je een mailtje of je een vrijstelling krijgt of niet.
2 maanden geleden
Reactie op cabo93
In mijn brief stond er dat ik via mail even moest bevestigen. Ik heb naar d ...
Oei ja hier dus geen e-mailadres; ik kan dus enkel de offici毛le "weigering" doen. Maar dat moet binnen de vijf dagen en een afspraak bij de dokter/gynaecoloog kan ik niet krijgen binnen de vijf dagen. Dus nu zit ik een beetje in twijfel. Kan hen ook niet elk moment van de dag bereiken ofzo. Morgen eens kijken of ik haar telefonisch kan bereiken...
2 maanden geleden
Reactie op edri
Oei ja hier dus geen e-mailadres; ik kan dus enkel de offici毛le "weigering" ...
Oh wat vervelend 馃檲 je kan voorlopig misschien ook accepteren en het volgende keer met de gynaecoloog bespreken? Als je ziek wordt weten ze het ook niet op voorhand denk ik dan... heel veel succes ermee alleszins!!