11 Reacties
5 maanden geleden
Dat je baby'tje actief is geworden is heel goed. Dit wilt niet meteen zeggen dat het gaat beginnen. Wat je kan ervaren is nu vooral onderbuikpijn, harde buiken, wat extra slijmverlies, soms kan er wat licht bloed aanwezig zijn wat zeker niet erg is zolang het niet al te veel is, ...
In sommige gevallen kan het nu wat sneller gaan en kan het zijn dat het zal starten binnen een paar dagen, maar voor hetzelfde geldt loop je nog rond tot 40 weken of langer.
4 maanden geleden
Reactie op Iona4
Net van de docter geweest, ik zal morgen moeten ingeleid worden.
Met de bab ...
Oh daar hebben ze bij mij nog nooit iets van gezegd en heb ook wel wat harde buiken tijdens de monitor
4 maanden geleden
Reactie op Laurakinderwens
Oh daar hebben ze bij mij nog nooit iets van gezegd en heb ook wel wat har ...
Ik ben hele tijd aan twijfelen of ik nu de juiste keuze gemaakt heb door jaa te zeggen of had ik beter gewacht😓
Ik wil zéér graag mijn baby in mijn armen houden maar wil haar en mijn lichaam niet forceren. Ik weet niet of ik mijn eigen en de baby kwaad doe door de inleiding
Zo veel vragen, zo veel onzekerheid…
Veel mensen zeggen luister naar je gevoel en je lichaam maar is moeilijk 🫠
4 maanden geleden
Reactie op Iona4
Ik ben hele tijd aan twijfelen of ik nu de juiste keuze gemaakt heb door ja ...
Je moet inderdaad jouw gevoel volgen. Je kan zeker nog zeggen dat je toch niet ingeleid wilt worden en nog even afwachten. Bedenk je je volgende week weer, kan je toch nog gaan voor een inleiding. Bij twijfel zou ik het eerder niet doen.
37 weken is nog redelijk vroeg om ingeleid te worden als er niet echt een reden voor is.
4 maanden geleden
Reactie op Iona4
Ik ben hele tijd aan twijfelen of ik nu de juiste keuze gemaakt heb door ja ...
Moesten ze bij mij een inleiding voorstellen, ik zou het wel doen. Ben 39 + 2 en ook last met bloeddruk. Maar tot op heden wachten ze af bij mij
4 maanden geleden
Reactie op Iona4
Ondertussen 39+6 weken
Morgen 40 weken vandaar mss oo dat de dokter inleidi ...
Dan lijkt het me prima. Ik zou me er niet teveel zorgen over maken en nog eventjes goed rusten. Je er druk in maken is ook niet gezond voor je lichaam. Omarm het en dan ligt jullie kleine spruit snel in jullie armen