9 Reacties
9 maanden geleden
dit kan zeker ik voel haar sinds 18+1 en ben nu precies 20 weken en voel haar steeds duidelijker ook plopjes hier maar een hele actieve vandaag 30 min aan 1 stuk gevoeld en dacht echt "meid doe eens rustig aan joh" 馃槄馃檲 ben benieuwd als ik ze nog duidelijker ga voelen en als je het ziet hoe ze dan is
9 maanden geleden
zeker en vast uw kindje! geniet er maar van voordat die plopjes pijnlijke stampjes worden hihi
9 maanden geleden
Hey dames, ik ben nu 19+4 ver en ik heb precies nog niets gevoeld 馃檲. Ik ben zwanger van ons eerste kindje.
9 maanden geleden
Reactie op carolined1984
Hey dames, ik ben nu 19+4 ver en ik heb precies nog niets gevoeld 馃檲. Ik be ...
dat kan, geen zorgen maken. het komt wel nog 馃槝
9 maanden geleden
Reactie op carolined1984
Heyhey, ik ben ook 19 weken & voel ook nog niets馃ゲ zal blij zal als ik voor de 20 weken echo mag gaan
9 maanden geleden
Reactie op jolienbatrasch
Heyhey, ik ben ook 19 weken & voel ook nog niets馃ゲ zal blij zal als ik ...
ik ken het, hier ook 19 weken en nog niks gevoeld... heb gehoord dat het heel erg ligt aan hoe de placenta ligt. Ben toch wel blij als ik ze ga voelen want ben nu erg onzeker
9 maanden geleden
Reactie op carolined1984
dat kan hoor geen zorgen pas vanaf 24 weken moet je je lichtelijk zorgen beginnen maken maar voor die tijd heb je sowieso de 20 weken echo nog en als daaruit alles goed is met de kleine dan kan je ook altijd vragen wanneer je hem/haar zou kunnen beginnen voelen ik heb al begrepen dat mensen hun kleine op 16 weken voelde en ik zelf pas vanaf 18 weken ook ligt het eraan waar je placenta ligt als die van voor ligt duurt het sowieso ook wat langer voor je de kleine voelt
9 maanden geleden
Reactie op Kim0116
dat kan hoor geen zorgen pas vanaf 24 weken moet je je lichtelijk zorgen be ...
van de placenta is niet altijd waar hoor, bij mijn zoontje 2j geleden lag de placenta vanvoor en heb hem rond 18weken voor het 1st gevoeld.
9 maanden geleden
Reactie op Kinderwens11
van de placenta is niet altijd waar hoor, bij mijn zoontje 2j geleden lag d ...
ja mijn placenta ligt ook van voor en heb me dochter op 18+1 gevoeld maar de grootste kans heb je dat je de kleine pas later voelt maar de meeste voelen de kleine al vanaf 16-17 weken als hun placenta van achter ligt mijne ligt dus van voor en voelde haar met 18 weken want op 17 weken zij de gynaecoloog dat het normaal was dat ik haar nog niet voelde