13 Reacties

8 maanden geleden

Hier ook 23 weken en eigenlijk al sinds moment 1 gevoelige tepels gehad maar na veel opzoek werk heb ik waarschijnlijk last van vaatkramp maar heb het nog niet na kunnen vragen dit doe ik 28 maart als ik voor de 25 weken echo ga

8 maanden geleden

Bij mij zijn mijn borsten ook al fameus gegroeid en vooral in het begin deden mijn tepels ook echt pijn/ waren ze extreem gevoelig! Nu doen ze niet echt pijn meer maar zijn ze op en af nog heel gevoelig dat het ook pijnlijk is als ik gewoon iets wil aandoen en langs mijn tepel bots dus bij het aan en uitdoen van mijn bh moet ik echt zien dat ik ze over mijn borst leg en dan niet meer laat schuiven 🙈 Ik wil heel graag borstvoeding geven maar heb er wel wat schrik voor als mijn tepels dan idd ook zo gevoelig gaan zijn..

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Bij mij zijn mijn borsten ook al fameus gegroeid en vooral in het begin ded ...
Moet toegeven het deed echt echt pijn die eerste week.. 🙈 maar heb wel blijven volhouden en na een week was dit helemaal weg en heb ik bijna 11 maand intens kunnen genieten van de bv 🥰 dat geeft me wel hoop ☺️ alleen ja die eerste week doorkomen is natuurlijk iets waar ik weer door ga moeten dan 🙈

8 maanden geleden

Reactie op nahlie

Moet toegeven het deed echt echt pijn die eerste week.. 🙈 maar heb wel bli ...
Dat het niet vanaf dag 1 makkelijk lukt en dat het pijnlijk kan zijn in het begin had ik al gehoord dus hoop ik gewoon dat het snel makkelijker en minder pijnlijk word zodat het idd een moment is om te koesteren 🥰 Ik probeer ook om zo positief mogelijk te denken en niet teveel uit te gaan van “doemscenario’s” 😅

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Dat het niet vanaf dag 1 makkelijk lukt en dat het pijnlijk kan zijn in het ...
Dat is idd goed ! Ik probeer er ook niet aan te denken want alles is toch elke keer anders ☺️ enkel genieten nu! Extra genieten van alles , want voor ons is dit de laatste keer 😂 3 meiden is genoeg 😂

MOD

8 maanden geleden

Oojaa ze waren tijdens de eerste zwangerschap ook gegroeid. Gelukkig had ik toen een hele kleine cup 🙈 maar na mijn 2de zwangerschap heb ik ervoor gekozen om een bv te doen en moet zeggen ben nu ook 22 weken en vind ze ook enorm gegroeid 😱 vooral gevoeliger dan anders maar zijn na mijn bv altijd al wat gevoeliger geweest. Ikzelf kan nu niet meer in mijn bh's en draag sinds een week sportbh's..die zijn aangenamer.

8 maanden geleden

Morgen 22 weken en ja, hier ook pijnlijke en gevoelige tepels!

8 maanden geleden

ik heb enorm veel last ook van gevoelige tepels en hele periode niet gehad maar hoeverder ik ben hoe gevoeliger ook veel verandering maar nog geen grotere cupmaat moeten kopen. is wel eerste zwangerschap en ben 20 weken weet niet of daar iets mee te maken heeft.

8 maanden geleden

Ik had letterlijk niets. Samen met de kilos die erbij zijn heb ik gigantische meloenen nu! Ik word er zelf vaak op aangesproken 😅

8 maanden geleden

Vandaag 22+5 en ook enorm veel last van. Ik ben van 75F naar 80H gegaan en die is nu precies ook al weer te klein aan het worden 🫣 waar gaat dit eindigen 😅 Ook vaak pijnlijke tegels, vooral bij schommeling van temperatuur. In mijn kantoorruimte is het gemiddeld 20 graden maar in het magazijn waar ik regelmatig moet passeren maar 16 of zo, dan heb ik er altijd last van...

8 maanden geleden

Reactie op An VDW

Vandaag 22+5 en ook enorm veel last van. Ik ben van 75F naar 80H gegaan en ...
* tepels uiteraard 😊

8 maanden geleden

Mijn borsten lijken nu even niet zo veel te groeien, maar auw die tepels! Ik kreeg van de vroedvrouw het advies om alvast tepelcreme te smeren en dat helpt wel veel!

8 maanden geleden

Hier 24+3 en ik pas nog steeds in de meeste van mijn gewone bh's... Borsten zijn wel voller geworden, maar nog niet echt veel groter jammer genoeg. Op dit moment ook weinig last van pijnlijke borsten of tepels, dat lijkt heel erg met periodes te zijn. Tepels zijn wel gevoeliger, maar valt goed mee momenteel.