2 Reacties

6 maanden geleden

Wat vind je er dan zo onaangenaam aan? Ik moest heel hard wennen toen ze minder schopjes gaf en meer wrijvende bewegingen ging maken.. het deed mij toen heel hard denken aan van die alien film waarbij er iets beweegt in het lichaam 🙈 maar ondertussen ben ik er aan gewend en vind het persoonlijk wel leuk om haar te voelen! Ik denk niet dat je het minder voelbaar kan maken want het is net de bedoeling dat ze beweeglijk blijven en je ze verschillende keren per dag voelt zodat je weet dat alles oké is.. Maar suiker prikkelt hun dus misschien zo weinig mogelijk suikers? Heb je dit al eens besproken met je vroedvrouw of gynaecoloog?

6 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Wat vind je er dan zo onaangenaam aan? Ik moest heel hard wennen toen ze mi ...
Het doet mij precies pijn , maar toch verdraagzaam op een of andere manier. Vind het een kielzog gevoel. Zoals je zegt precies iets dat beweegt in je lichaam 😅😜Maar kan het gewoon niet echt verdragen. Zoals b.v ‘s avonds probeer ik zo rap mogelijk in slaap te vallen vooraleer ik de bewegingen begin te voelen. Vind mij dan zo heel erg tegenover mijn partner ook.. ik vind het gewoon echt niet leuk. Heb het al eens verteld tegen mij gynaecoloog maar niet echt kunnen helpen natuurlijk, het is juist goed dat de baby beweegt dat weet ik ook wel. Maar pffffff das enigste dat ik ervaar eigenlijk.. heb geen kwaaltjes of niks. Dus denk niet dat ik echt kan klagen , maar ja 🤗 Merci voor de tip van de suikers , dit wist ik niet. Zal proberen minder suikers te eten.