7 Reacties
14 dagen geleden
Ik heb vorige week een fotoshoot gedaan met een pompoen en heb dan nadien de pompoen gekookt en gepureerd en dan ingevroren. Porties van 70, 100, 200 en 250 maar nog zonder patatjes of olie. Ik ga pas in december starten met pure groentjes en dan voeg ik nog wat olie toe en pas nadien ook met patatjes 😄
Ik ging normaal nog niet echt iets op voorhand maken tot ik begon maar had nu heel veel pompoen in huis 🤣
14 dagen geleden
Reactie op Astridvdg
Heeft je ook al patatjes met de groentjes of enkel groentjes?
Voorlopig puur groente met klein beetje olijfolie en ook telkens maar 1 soort groente tegelijk. Kwestie dat we weten wat hij wel en niet lust en wat we zeker opnieuw moeten proberen. Als je mengt, is dat veel moeilijker.
14 dagen geleden
Ik heb verschillende groenten gestoomd en ook aardappelpuree gemaakt. Dan in ijsblokjesvorm en in doosjes met de naam erin. Super gemakkelijk en maar 1x werk. Nu is het 2 blokjes groente en 1x aardappel effe in de microgolfoven, wat melk en olie of boter en klaar in 5min
11 dagen geleden
Er zijn super handige bloemvormige vormpjes om kleine porties in te vriezen. Super handig voor bij de start, maar ook om een nieuwe smaak te laten proeven in kleine hoeveelheden.
Mijn zoontje is 17 weken en krijgt nu al 2w groentepap en is er verzot op! Hij eet inmiddels zo 1/3 van een philips avent potje. Hij zou meer willen, maar ik wil hem rustig laten wennen dus vul nog aan met flessenvoeding na de pap.