9 Reacties
5 maanden geleden
Lijkt erop dat het zachte weefsel tussen je bekkenbodem aan het verwerken is. Dat is volkomen normaal, zodat het bekken open kan gaan om de baby geboren te laten worden. Je hoeft denk ik verder nergens mee op te passen, sporten is goed voor het sterk houden van de omliggende spieren zodat je bekkeninstabiliteit onder controle blijft.
5 maanden geleden
Ik heb het ook… zijn bij mij eerder steken in de lage onderbuik en vagina, moest woensdag naar de gynaecoloog en ze zei dat het indalingsweeën zijn, het is normaal en kan idd pijn doen. In een warm bad gaan, helpt heel goed! Nu ik weet dat het geen kwaad kan, hou ik er niet zoveel rekening mee, ik werk nog en doe boodschappen en als de pijn opkomt verbijt ik die 😅💪🏻 baby is nu 36 weken en weegt 2,9kg, dus mocht hij komen, lijkt mij dat ook geen probleem.
5 maanden geleden
Reactie op JanaMrchrs
Ik heb het ook… zijn bij mij eerder steken in de lage onderbuik en vagina, ...
Hier ben ik net 34 weken dus dat zou wel wat snel zijn om al te willen komen 😉 Ik heb ook eens een paar keer wat steekjes gevoeld maar niks pijnlijk of zo. Goeie tip om eens in bad te gaan, wie weet helpt dat bij mij ook :)
5 maanden geleden
Ik heb daarnet ook enorm veel pijn ervaren als ik recht probeerde te staan links op mijn onderrug/poep wat naar mijn been straalde als ik bewoog.
Met veel moeite toch kunnen rechtstaan en als ik terug in mijn bed ging weer zelfde pijn ervaren
Ik kan dus niet rechtstaan of gaan liggen op mijn linkerkant
Enige idee wat dit is?
5 maanden geleden
Reactie op Evelienvk52
Lijkt erop dat het zachte weefsel tussen je bekkenbodem aan het verwerken i ...
Een rondje Google zegt ook zoiets, eigenlijk juist goed dus dat mijn lichaam zich aan het klaarmaken is 💪🏻
5 maanden geleden
Reactie op odedmn
Ik heb hetzelfde en de mijn kinesist heeft gezegd dat ik zoveel mogelijk sy ...
Deze tips had ik ook eens gehad bij de kine. Misschien tijd om er beter op te letten. :)
4 maanden geleden
Update; intussen is de baby ingedaald dus dit waren duidelijk tekenen van het indalen. Nu zit ik op 36a37 weken en heb ik ook geen last meer van dat beurs gevoel. Lopen is nu wel niet meer aangeraden want we willen niets versnellen. Ze mag nog wat aansterken want met 2,6kg op 36 is ze nog een lichtgewicht:)