8 Reacties

7 maanden geleden

Ja verschrikkelijk! Zeker einde werkdag en als ik te lang in de zetel zit/lig. Ik ga een buikband aanschaffen op aanraden van de kine. En wat oefeningen doen en af en toe op de bal zitten ipv bureaustoel. Hopelijk helpt dit een beetje.

7 maanden geleden

Ja hier extreem, maar was nog niet volledig weg na mijn 1ste bevalling in maart 2022. (Door bv en hormonen...)

7 maanden geleden

Reactie op Kinderwens11

Ja hier extreem, maar was nog niet volledig weg na mijn 1ste bevalling in m ...
Ik ga sinds dan al iedere week 2x naar de kine ervoor

7 maanden geleden

Ja, en geknelde zenuw 🥴 soms echt vervelend

7 maanden geleden

Jup! Had al last voor de zwangerschap… ben morgen 25 weken en heb vaak pijn, onderrug en rechterheup. Lang rechtstaan of lang zitten zijn de hel. Morgen eens naar de osteopaat, ben benieuwd

7 maanden geleden

Ik ben nu 23 weken ver en kan al 2 maand slechts halve dagen gaan werken ivm bekkeninstabiliteit. In het begin ging het nog en dacht ik dat ik een spier verrokken had dus dat het ook wel zou over gaan maar toen het na 2 weken alleen maar erger was geworden toch naar de huisarts geweest die mij heeft doorgestuurd naar de kiné en sindsdien dus maar halve dagen.

7 maanden geleden

Reactie op Silhor

Ik ben nu 23 weken ver en kan al 2 maand slechts halve dagen gaan werken iv ...
Ik heb ergens gelezen dat op je linkerzij slapen helpt tegen de pijn dus sinds enkele dagen doe ik dat en ik heb tot hier toe wel de indruk dat het iets beter is. Al kan dat natuurlijk ook tussen mijn oren zitten.

7 maanden geleden

Reactie op Silhor

Ik heb ergens gelezen dat op je linkerzij slapen helpt tegen de pijn dus si ...
Klopt, linker of rechterzijde is echt een groot verschil naar comfort toe!