15 Reacties

5 maanden geleden

Kunnen de kindjes niet mee?

5 maanden geleden

Reactie op jeska24

Kunnen de kindjes niet mee?
De kleinste is 11 maanden en oudste 10 en komt pas van school binnen een uurtje dus moeilijke timing

5 maanden geleden

Owja...zou toch opletten zu

5 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad op 34 weken... Mijn vriend werkt normaal bijna elke dag van thuis uit maar juist die dag zat hij in Brussel. Had de hele dag pijnlijke voorweeën, uiteindelijk ook gebeld en moest ook even aan de monitor gaan maar alles bleek oké, het is dan tegen de avond wel gestopt en sindsdien geen last meer van gehad (nu 36w). Was geen leuk moment maar werd wel onmiddellijk gerustgesteld. Hopelijk kunnen ze jou ook wat geruststellen 🤞🏼

5 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad 3wkn geleden...was net 33wkn+6dagen.ook aan monitor moeten liggen maar ik heb moeten blijven.weeenremmers gekregen en longrijping vo de baby.gelukkig ben ik niet bevallen.nu ben ik 37 weken en twil er niet uit😀

5 maanden geleden

Lig aan de monitor

5 maanden geleden

Ik denk dat dit voor weeen zijn? De dokter moet nog komen

5 maanden geleden

Ik ben nu 36 weken, weet nogaltijd eigenlijk niet hoe de voorweeen aanvoelt. Ik weet ook niet of ik ze wel krijg of niet hopelijk is dit normaal🥲

5 maanden geleden

Reactie op Elke Van den broeck

Ik denk dat dit voor weeen zijn? De dokter moet nog komen
Weet je ondertussen al wat meer?

5 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Weet je ondertussen al wat meer?
Yes het waren inderdaad weeën maar nog geen ontsluiting dus platte rust en nog 2 weken proberen wachten

5 maanden geleden

Yes het waren inderdaad weeën maar nog geen ontsluiting dus platte rust en ...
Ooh oef.. Rust dan maar goed de komende weken

5 maanden geleden

Yes het waren inderdaad weeën maar nog geen ontsluiting dus platte rust en ...
Ik ben gisteren ook omnieuw naar monitor moeten gaan en helemaal hetzelfde… baarmoederhals was op 1 week tijd 1 cm kleiner geworden. Nu ook tot 37 weken ( nog 10 dagen) echt platte rust….

5 maanden geleden

Vraagje ? Hoeveel pijn deden je weeen ? Ik had gisteren avond en deze nacht echt continu harde buiken en af en toe deed er eentje pijn maar niet extreem, en ik wachtte het gewoon af, heb wel heel slecht geslapen en is beginnen afzwakken. Maar nu heb ik echt spierpijn ik mijn buik, alsof ik buikspieren heb getraind. Is dit iets herkenbaar? Die spierpijn de dag erna ?

5 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Vraagje ? Hoeveel pijn deden je weeen ? Ik had gisteren avond en deze nacht ...
Hoi yentl! Mijn “weeën”waren pijnlijk met pieken zo om de 5 min werd het even heel hevig en nam dan weer wat af en daarna weer een heel felle .. ik heb nu nog steeds pijnlijke harde buiken en inderdaad een continu opgespannen gevoel in mijn buik zoals jij het omschrijft als spierpijn. Ik denk dat dit heel normaal is aangezien onze baarmoeder al flink aan het voorbereiden is op de bevalling en de harde buiken een serieuze inspanning zijn voor onze buik spieren

5 maanden geleden

Hoi yentl! Mijn “weeën”waren pijnlijk met pieken zo om de 5 min werd het ev ...
Dankjewel voor te reageren, bij mij zat er niets regelmaat in dus daarom dat ik het gewoon wat afwachte, ja die spierpijn is echt wel een raar gevoel. 😘