15 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op jeska24
Kunnen de kindjes niet mee?
De kleinste is 11 maanden en oudste 10 en komt pas van school binnen een uurtje dus moeilijke timing
5 maanden geleden
Ik heb dit ook gehad op 34 weken... Mijn vriend werkt normaal bijna elke dag van thuis uit maar juist die dag zat hij in Brussel. Had de hele dag pijnlijke voorweeën, uiteindelijk ook gebeld en moest ook even aan de monitor gaan maar alles bleek oké, het is dan tegen de avond wel gestopt en sindsdien geen last meer van gehad (nu 36w). Was geen leuk moment maar werd wel onmiddellijk gerustgesteld. Hopelijk kunnen ze jou ook wat geruststellen 🤞🏼
5 maanden geleden
Reactie op Bebecoco
Weet je ondertussen al wat meer?
Yes het waren inderdaad weeën maar nog geen ontsluiting dus platte rust en nog 2 weken proberen wachten
5 maanden geleden
Reactie op Elke Van den broeck
Yes het waren inderdaad weeën maar nog geen ontsluiting dus platte rust en ...
Ik ben gisteren ook omnieuw naar monitor moeten gaan en helemaal hetzelfde… baarmoederhals was op 1 week tijd 1 cm kleiner geworden. Nu ook tot 37 weken ( nog 10 dagen) echt platte rust….
5 maanden geleden
Vraagje ? Hoeveel pijn deden je weeen ? Ik had gisteren avond en deze nacht echt continu harde buiken en af en toe deed er eentje pijn maar niet extreem, en ik wachtte het gewoon af, heb wel heel slecht geslapen en is beginnen afzwakken. Maar nu heb ik echt spierpijn ik mijn buik, alsof ik buikspieren heb getraind.
Is dit iets herkenbaar? Die spierpijn de dag erna ?
5 maanden geleden
Reactie op Yentl 🤍
Vraagje ? Hoeveel pijn deden je weeen ? Ik had gisteren avond en deze nacht ...
Hoi yentl! Mijn “weeën”waren pijnlijk met pieken zo om de 5 min werd het even heel hevig en nam dan weer wat af en daarna weer een heel felle .. ik heb nu nog steeds pijnlijke harde buiken en inderdaad een continu opgespannen gevoel in mijn buik zoals jij het omschrijft als spierpijn. Ik denk dat dit heel normaal is aangezien onze baarmoeder al flink aan het voorbereiden is op de bevalling en de harde buiken een serieuze inspanning zijn voor onze buik spieren