Hallo allemaal,
Sinds gisterenochtend heb ik ineens een heel naar,zeurende pijn aan mijn onderbuik/lies links (echt wel laag). Het is er echt bijna de hele tijd en kon er ook niet van slapen. Is dat bandenpijn? Heeft iemand dat ook? En zo ja, iemand tips om de pijn wat te verzachten? Ik heb wel eerder lichtere zeurende pijn aan mijn onderbuik gehad maar nog niet dit. Ik ben nu ruim 18 weken.
Groetjes
Heb jij dat ook wel eens? Zo lang alles met de baby maar oké is natuurlijk. ...
ik heb wel eens een krampje of drukkend gevoel maar heb al mijn hele zwangerschap weinig tot geen last. Maar het is heel normaal hoor, de ene heeft er iets meer last van als de ander:)
ik heb dat laatst aan mijn gynaecoloog gevraagd omdat ik ook last (dacht) te hebben van 'bandenpijn'. Maar blijkbaar is het een soort spierpijn die je voelt tgv het uitzetten van je buik. Bij mij é. Als je aan de smalle kant bent,is dat
Ik heb hier ook regelmatig last van en het is idd bandenpijn. Ik leg altijd mijn warme handen op mijn buik op een of andere reden verzacht dit de pijn vooral snachts doe ik dit. Of algemeen warmte bv een warm bad nemen, of een pittezakkussen. Of als je egt niet meer van de mijn kunt, mag je gerust een dafelgan/paracetamol nemen.