6 Reacties

7 maanden geleden

Als de kleuring niet op je hoofdpijn komt is het niet zo erg ☺️

7 maanden geleden

Ik heb 3 wkn geleden geweest na kapster om dit te laten doen.zijn natuurlijke producten bij haar die niet schadelijk zijn voor de baby

7 maanden geleden

Oh ja natuurlijk en zeker bij de kapper! Heb het zelf nog gedaan 2 weken geleden 😊

7 maanden geleden

jazeker! dit mag gewoon omdat een balayage je hoofdhuid niet aanraakt geraakt het ook niet in je bloed! dus dit mag gewoon😊

7 maanden geleden

Je mag sws je haar kleuren als je zwanger bent (ben zelf kapster) de producten die we de dag van vandaag gebruiken zijn allemaal zonder of met een licht gehalte aan ammoniak dus kunnen zeker geen kwaad ik heb veel zwangere klantjes die hun haren gewoon blijven kleuren 😉

7 maanden geleden

Reactie op Margot vdc

Je mag sws je haar kleuren als je zwanger bent (ben zelf kapster) de produc ...
Klopt! MAAR je moet als je zwanger bent opletten. Ik ben zelf bijna 10 j kapster geweest. Kleurde mijn haar al van 12 jaar met balayage en nadien gwn kleurringen. Tijdens mijn zwangerschappen heb ik extreem allergische reacties op kleuringen.. en na de zwangerschap niet meer.. dus ik raad iedereen wel aan heel voorzichtig te zijn met kleuringen tijdens de zwangerschap. Niet enkel voor de producten maar gwn voor de allergieen die kunnen ontstaan door het veranderen van de hormonen ☺️