9 Reacties

8 maanden geleden

Ik ga ook voor een badje op staander want zie het niet echt zitten om te werken met een badje op de grond en dan met baby en al terug recht te geraken 🙈

8 maanden geleden

Wij zitten met hetzelfde dilemma dus ik volg mee! Er is zo veel keuze voor letterlijk alles pfoe 🫣😅

MOD

8 maanden geleden

Ik ga hier in het begin voor een badje op een staander..een los badje gebruik ik voor later om in het grote bad te plaatsen. Zoals je zegt denk ik ook aan mijn rug en denk bukken dat dit niet makkelijk zal gaan. Succes!

8 maanden geleden

Hoi! Ik had voor mijn eerste kindjes een los badje. En die plaatste ik gewoon op onze eettafel met de verschoonkussen ernaast en de nodige spullen, vond ik handig aangezien onze eettafelvrij groot is. Onze eettafel was ook goed voor mij qua hoogte. Maar vanaf dat ze konden zitten en spelen met water plaatste ik het in onze bad, anders had ik een zwembad in mijn eetkamer. Nu met 3de kindje op komst ben ik aan 't zien voor een meubel. Ik ben nog zelf aant twijfelen want zag er enkele mooie op dreambaby en ook een compacte in de ikea. Ben nog aan zien welke dat het wordt.

8 maanden geleden

Ik ga voor een los opplooi badje, maar enkel omdat wij geen ruimte hebben voor een mooie op standaard :(. Ik hoop die dan ook in de douche te kunnen zetten.

8 maanden geleden

Dank voor alle reacties 🙏🏼 Voorlopig ben ik ook fan van badje op staander. Aan ruimte niet echt gebrek dus zo’n meubel zou ik kunnen zetten, maar het lijkt me zo’n gedoe om het schoon te maken? Ik ben wel een beetje ongerust over de veiligheid van een badje op staander… Ik haal rampscenario’s in m’n hoofd waarbij ik de baby zou kunnen laten vallen omdat die nat is van het badderen…?

8 maanden geleden

Hebben jullie ook een bepaalde merk in gedachten voor een badje met staander? İk twijfel heel hard aan deze van we-too en luma

8 maanden geleden

Reactie op HavvaOz

Hebben jullie ook een bepaalde merk in gedachten voor een badje met staande ...
Tja die van Mamaloes dacht ik te nemen

8 maanden geleden

Wij hebben altijd een badje zo gehad. Zette dit dan op de eettafel samen met alle spulletjes en verzorgingskussen. Net zoals het ziekenhuis precies.