8 Reacties

8 maanden geleden

Wij zijn al volop begonnen met de kinderkamer. Eerst alle behang er af gehaald, gaten opgevuld, schuren, morgen wordt er opnieuw behangen. Dan kunnen we beginnen met schilderen. In de kamer hebben we inbouw kasten in een beige achtig kleur. We hebben hetzelfde soort kleur gevonden in verf en gaan de kamer dan op die manier (zie foto) schilderen.

8 maanden geleden

Wij zijn langzaamaan begonnen eerst de muur helemaal schoonmaken (was een oude slaapkamer van iemand anders) en daarna verven en de muurstickers erop ook komt de naam van me dochter op de muur boven haar bedje met een regenboog sticker op de andere muren komen jungle dieren en bosdieren

8 maanden geleden

Reactie op yaravdw

Wij zijn al volop begonnen met de kinderkamer. Eerst alle behang er af geha ...
Haha heel herkenbaar 馃榿 gaat er wel heel leuk uit zien! Wij hebben een beetje hetzelfde idee met de half geschilderde muur

8 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Wij zijn langzaamaan begonnen eerst de muur helemaal schoonmaken (was een o ...
Jaaa leuk dat je er zo creatief mee kan zijn he, even terug het kind in jezelf naar boven halen! 馃槏

8 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Jaaa leuk dat je er zo creatief mee kan zijn he, even terug het kind in jez ...
Ja zodra het klaar is kan ik foto's delen ik heb nu enkel foto's van het bedje en de commode maar de muren zijn nu nog geel die worden zo bruin/aarde achtig en en 1 muur wordt zo beetje blauw achtig

8 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Ja zodra het klaar is kan ik foto's delen ik heb nu enkel foto's van het be ...
Wij hebben ook voor zo'n aardetint gekozen. De rest vd kamer willen we wat aankleden in thema natuur/bos馃グ maar zoals je ziet ook nog veel werk 馃槄

8 maanden geleden

Dit is de stand van zaken bij ons momenteel 馃檲 ook nog veel werk! De kast willen we nog een salie-achtige kleur geven

8 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Dit is de stand van zaken bij ons momenteel 馃檲 ook nog veel werk! De kast w ...
Heel mooie kamer!