21 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Iona4
Ah dan ben ik niet de enigste 😅
Ik heb tot nu toe ook geen kwaaltjes gehad ...
Exact hetzelfde hier. Al 15 weken en behalve extreem moe zijn heb ik nog geen kwaaltjes gehad🤷🏼♀️ ik kijk er naar uit om ze te voelen zodat ik effectief voel dat ze er nog zit
10 maanden geleden
Reactie op Anoniem002
Vanaf wanneer zou je het kunnen voelen? 1ste zwangerschap hier
Bij 1 ste zwangerschap voelde ik belletjes poppen op 17w. Maar hangt ook af waar de placenta zit. Dit die aan de buikzijde en dus tussen baby en je buik dan zal je het later voelen. Ook hoor ik van mama’s die al een kindje eerder hebben gehad dat ze het eerder voelen omdat ze het gevoel al sneller herkennen. Het blijft dus beetje een richtlijn (tussen 16-20weken) die je met een korrel zout moet nemen.
10 maanden geleden
Reactie op Anoniem002
Vanaf wanneer zou je het kunnen voelen? 1ste zwangerschap hier
Bij mijn 1e pas op 28 weken.... Jammer ! Maar had de placenta aan buik kant dus dan voel je het heel laat.
Bij 2e zwangerschap voelde ik rond 14 weken als belletjes precies... Of zowat vlinders.. moeilijk uit te leggen 😂 vandaag 13 weken zwanger van 3e kindje.. en heb soms het gevoel al belletjes te voelen maar het kan ook darmen zijn haha het lijkt hard op elkaar int begin.
10 maanden geleden
Reactie op nahlie
Bij mijn 1e pas op 28 weken.... Jammer ! Maar had de placenta aan buik kant ...
Ik heb wel een keer belletjes gevoeld als ik rustig op mijn bed lag. Had die niet eerder meegemaakt maar dacht dat het mijn darmen zijn omdat ik zo hard oplet op elke beweging in mijn buik.
Ik wist niet dat de belletjes in mijn buik de bewegingen van mijn baby konden zijn 😍
10 maanden geleden
Bij mijn 1ste was het op 18weken dat ik het voelde, ondanks dat de placenta vooraan...
10 maanden geleden
Reactie op Maaike C
Bij mijn eerste was ik 18 weken en deze week heb ik al lichtjes plopjes gev ...
Idd dar gevoel herken je onmiddelijk opnieuw. Nu 14 weken en vandaag voor het 1st weer die plopjes gevoeld sinds mijn vorige zwangerschap 🥰
9 maanden geleden
ik voelde iets raar kietelen op 13.4, dan nog eens op 14.1 en dan steviger op 15.4 (gisteren) en vandaag voelde ik het meerdere keren. het word wel duidelijker en gerichter
9 maanden geleden
Ik ben morgen 17 weken en heb nog niks gevoeld 🥹 gynaecoloog geleden van voor nipt test ga blij zijn als ik vrijdag kan gaan en hoop de baby snel te voelen