16 Reacties
5 maanden geleden
Wij wisselen "Oh baby!" af met "Naïf". Onze zoon heeft veel last van eczeem, en dit zijn de enigste 2 merken dat hij kan verdragen. We gaan dat voor ons tweede ook gebruiken, omdat we weten dat ze goed werken. De geur is lekker, maar natuurlijk veel minder aanwezig dan andere producten, en dat vind ik soms wat jammer! Ik ruik Galenco en Mustela zo graag, maar helaas kan hij ze niet verdragen.
5 maanden geleden
Reactie op JulieM96
In het ziekenhuis krijgen we vanalles mee en ga zien hoe hij daarop reageer ...
Je betaalt ze wel dubbel en dik op de factuur. Wij nemen onze eigen producten mee want de helft heb je niet nodig van wat er in het pakketje zit
5 maanden geleden
Reactie op Elise2800
Ah wat heb je zelf meegenomen? En waarvoor betaal je bijvoorbeeld dat je ni ...
In België is dat zo'n 40 euro voor pakket Galenco, maar ik heb alles wel gebruikt hoor. Tegen dat de eczeem opdook waren die pulletjes al leeg. Verder zat er borstel en kam in, thermometer, fysiologisch water, druppels vit D en pak vochtige doekjes. Nu heeft mijn kraamkliniek een samenwerking met "Oh baby!", dus komt voor ons wel goed uit :) Ik weet wel niet meer wat er allemaal in zit.
5 maanden geleden
Reactie op Elise2800
Alles van A derma omdat ik zelf als kind eczeemgevoelig was. In Naif en alle andere producten zitten vaak nog parfums en uitdrogende ingrediënten. Helaas wel cremes zonder typisch babygeurtje dan…
5 maanden geleden
Reactie op judithmess
Alles van A derma omdat ik zelf als kind eczeemgevoelig was. In Naif en all ...
Wij gebruikten bij ons eerste dochtertje de productjes van attitude, die hebben een lijn met eczeem in gedachten. Zit haver in, super verzorgend en hielp hier thuis heel snel 🤗
5 maanden geleden
Reactie op Elise2800
Bij ons is zo een pakket van Galenco in het ziekenhuis maar €8 (was 2jaar geleden). Nadat dit en alle testertjes van overal op waren overgeschakeld naar gewoon Kruidvat/Zwitsal voor paar dingen. Wel rode billetjes crème van bepanthen blijven gebruiken, hier zijn we héél content van!