11 Reacties

één maand geleden

Echt zelfstandig zitten nog niet, maar ons mannetje van 12 weken keert zich ook in bochten om mee tv te kunnen kijken 🫣 Greys anatomy momenteel, misschien leert hij er al iets van 😅

één maand geleden

Reactie op IceZoë Aerssens

Echt zelfstandig zitten nog niet, maar ons mannetje van 12 weken keert zich ...
Ze groeien veel te snel. Hopelijk is dit oké wat ze nu doet. 😔🙈

één maand geleden

Ons meisje van 12 weken zit nog niet volledig zelfstandig maar gaat wel al "rechtzitten" als ze tege mij aanzit (ipv tege mij te leunen) En mee tv kijken probeert ze ook altijd te doen (we kijken the walking death atm dus proberen haar wel echt weg te draaien😅)

één maand geleden

Reactie op eline2003

Ons meisje van 12 weken zit nog niet volledig zelfstandig maar gaat wel al ...
Hier is het maja de bij en sponsbob. 😅. Ma kan dit kwaad als ze dit zelf doen. We zijn er wel altijd bij maar heb er toch wat schrik rond, voor haar rugje 🙈

één maand geleden

Dit had ik gelezen in een artikel "...Maar voor een bepaalde leeftijd kan je baby beter niet in de zithouding zetten, omdat dit niet wenselijk is voor hun ruggengraat. Pas als je baby zelf in de zitpositie kan komen, is de rug klaar om in de zithouding te zitten, daarvoor nog niet! " Als ze zelfstandig gaat zitten, zou haar rugje zogezegd sterk genoeg zijn, maar als ik jou was zou ik wel even polsen bij kinderarts, kine of osteopaat

één maand geleden

Onze dochter is 11 weken en doet dit ook al. Ze houdt het wel geen minutenlang vol. Dan zakt ze wat door. Wij hebben haar een bumboo zitje gekocht zo is ze wat ondersteunt en zetten haar daar even in als ze liever even rechtzit.

één maand geleden

Reactie op JolienN1990

Dit had ik gelezen in een artikel "...Maar voor een bepaalde leeftijd kan ...
Dank je wel voor het artikeltje. Ik ga zeker eens polsen ☺️

één maand geleden

Reactie op Tishaa

Onze dochter is 11 weken en doet dit ook al. Ze houdt het wel geen minutenl ...
Oooh wat handig. Blij dat ik nie de enige ben. ☺️

één maand geleden

Ik begrijp je bezorgdheid, maar hoe schattig! 🥰 Mksschien eens navragen bij Kind & Gezin?

één maand geleden

Reactie op EDEP

Ik begrijp je bezorgdheid, maar hoe schattig! 🥰 Mksschien eens navragen bi ...
Heb het na gevraagd aan de vroedvrouw en ze zei zelf. Is helemaal nie erg laat ze maar doen. Als ze het zelf doen zijn ze er klaar voor ☺️

één maand geleden

Hallo, In C is dat niet erg mijn dochter zat ook al goed rond die tijd Dit is 11 weken op de kop 😁