5 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb soms ook dat ik de baby een dag of 2 minder voel, maar als je je zorgen maakt mag je ook altijd langs bij de vroedvrouw of materniteit in het ziekenhuis.

8 maanden geleden

Ik heb ook dagen dat ik minder beweging voel dan normaal. Vroedvrouw vertelde dat dit normaal is en je pas vanaf ongeveer 28 weken echt dagelijks beweging dient te voelen. Moest ik me toch zorgen maken gaf ze als tip om iets met suiker te eten en dan op linkerzij te gaan liggen. Binnen het uur zou er dan veel beweging moeten zijn.

8 maanden geleden

Het kan ook gewoon zijn dat je baby anders ligt dan ervoor waardoor de stampjes nu niet richting je buik zijn maar richting je rug en dan voel je dat een pak minder nu ze nog zo klein zijn.. Maar als je je echt zorgen maar zou ik gewoon eens een afspraak maken voor een extra controle! Beter eens teveel op controle dan te weinig..

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Het kan ook gewoon zijn dat je baby anders ligt dan ervoor waardoor de stam ...
Ik belde voor de zekerheid naar de vroedvrouw vandaag en die zei me dat ik best even aan de monitor ging. Gelukkig is alles goed met de baby, hij is inderdaad waarschijnlijk gedraaid waardoor ik hem minder voel 😊

8 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik belde voor de zekerheid naar de vroedvrouw vandaag en die zei me dat ik ...
Gelukkig was het niets om je zorgen over te maken maar nu ben je wel weer gerust dat alles goed is! ☺️