31 Reacties

MOD

5 maanden geleden

hoe is het ondertussen? je baby al gedraaid of nog niet?

5 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

hoe is het ondertussen? je baby al gedraaid of nog niet?
Gisteren nog eens gekeken met mijn echo en hij ligt opnieuw goed…. Ik hoop echt dat hij nu zo blij liggen…🙏🏼🙏🏼

5 maanden geleden

Wat voor echo apparaat heb jij thuis?

5 maanden geleden

Hoi allemaal Voelden jullie heel duidelijk wanneer jullie kindje goed was gaan liggen? Ik ben bezig met moxa therapie maar moest ermee stoppen zodra het kindje juist ligt. Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee en maakt dit me erg onzeker...

5 maanden geleden

Reactie op abab24

Wat voor echo apparaat heb jij thuis?
Ik heb een mindray vetus eq 🫣🫣

5 maanden geleden

Reactie op cabo93

Hoi allemaal Voelden jullie heel duidelijk wanneer jullie kindje goed was g ...
Ik checkte het met mijn echo maar ik voelde het eigenlijk ook. Als de baby goed ligt voel ik de bewegingen veel meer bovenaan en duidelijker. Als hij in stuit lag voelde ik inwendig meer stampjes en voelde zijn hoofdje ook vanbocen. (+ ik had echt enorme druk op mijn maag en veel maagzuur)

5 maanden geleden

Ik denk ook dat hij ondertussen goed ligt. Wat me doet twijfelen is dat hij precies wel nog om zen eigen as kan draaien. Dus soms met de rug rechts, dan links... kan dat?

5 maanden geleden

Reactie op cabo93

Ik denk ook dat hij ondertussen goed ligt. Wat me doet twijfelen is dat hij ...
Jaja dat kan zeker :) doet hij bijmij elke dag🫣

5 maanden geleden

Bij me dochtertje toen ik 36 weken draaien ze terug naar stuit en ik ben bevallen met keizersnede en ik ben nu terug zwanger en ben nu 35 weken zwanger en dit keer zou ik normaal bevalling 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Tatjana weiss

Bij me dochtertje toen ik 36 weken draaien ze terug naar stuit en ik ben be ...
Je kan ook proberen wat jou knie op zetel en jou arm op grond dan 10 min zo blijft en dan zou ze terug draaien

5 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de ligging van onze kleine man en wat ik ermee moet doen 🙈. Ik voel heel duidelijk rechts onderaan een hikje en hoor ook daar de hartslag met onze doppler. Toch lijkt onze kleine nog zo vaak zo intens te bewegen en verschuiven dat ik denk dat hij nog constant van positie veranderd. Ik zou morgen voor de laatste sessie moxa therapie moeten gaan, maar niet als hij goed ligt... ik twijfel zo wat ik best doe 😬 heel erg bedankt!