3 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben 25+4 en eergisteren én de dag daarvoor amper beweging gevoeld. En als ik hem voelde was het heeeel zachtjes. En vandaag weer heel duidelijk paar keer over de dag. Ook vorige week een goede echo gehad. Ik heb dan ook wat research gedaan en denk dat dit wel normaal ik. Ik las ook iets over als ze groeispurtjes hebben ze iets minder beweeglijk zijn. Mijn vroedvrouw gaf als tip een mini blikje cola drinken en dan zouden ze een suikerrush krijgen. Bij mij helpt ijskoud water ook al. Maar die 2 dagen dus niet echt 😅 mijn gynaecoloog zei ook vanaf 28 weken worden ze krachtiger. Dus heb me niet zo heel druk gemaakt die 2 dagen. Anders eventjes bellen morgen als je dan nog ongerust zou zijn

7 maanden geleden

Hangt er ook vanaf hoe de baby ligt. Geen zorgen maken, ik heb dat ook en is volkomen normaal☺️

7 maanden geleden

Mijn vroedvrouw zei op 25 weken voel je hem normaal 5x in 24h of meer. Dus tussen die bewegingsmomenten zitten soms 3-4 uren! Maak je je zorgen, probeer dan eens een muziekje op te zetten en ga liggen. Op YouTube heb je zo muziek die je baby zou stimuleren om te bewegen. Ik heb dat eens gedaan en het werkte echt!