Hallo, mijn zoontje van 6 weken maakt sinds hij 2 weken is zoveel lawaai ‘s nachts. Hij maakt precies heel luide kreun en persgeluiden. Maar echt heel luid. Zelfs oordoppen houden het niet tegen. Ik kan er dus ook niet door slapen. Als ik het lichtje aandoe om naar hem te kijken, zijn zijn oogjes toe en lijkt hij wel gewoon te slapen. Hij beweegt soms heel fel met z’n armpjes en beentjes. We gebruiken daarom een love to dream slaapzakje want anders maakte hij zichzelf telkens wakker. Na een tijdje hoor ik dan dat hij toch overgaat in een diepere slaap en dan stopt hij met geluiden maken, maar na een kwartier of halfuur begint hij weer heel luide geluiden te maken. Dit is meestal enkel na de eerste nachtvoeding (die is rond 2 a 3h). Overdag doet hij dit totaal niet. Allemaal normaal volgens K&G en vroedvrouw. Maar voor mijn slaap is het niet ideaal 🙈 hem al apart leggen vind ik dubbel want ik kan er geen babyfoon bijzetten aangezien ik dan gewoon wakker zou worden van de babyfoon. En zonder babyfoon ben ik bang dat ik hem misschien niet ga horen als hij effectief honger heeft omdat hij dan niet per se begint te wenen, eerder zo een beetje jammeren. Iemand die in dezelfde situatie zit? Zouden die luide geluiden stoppen op een bepaalde leeftijd? Of blijft hij gewoon een luide slaper? 🙈 of kunnen we hier iets aan doen zodat hij dieper slaapt en die geluiden niet maakt?