12 Reacties

2 maanden geleden

Mijn dochtertje doet dit ook... Ong 2u na haar nachtvoeding, (en ook enkel op dit moment) maar het is dan nog wat vroeg om op te staan. Als ik haar uit de cosleeper haar en bij mij buik op buik leg slaapt ze als een blok nog 1-2u door. Niet ideaal, maar momenteel de beste oplossing om nog wat slaap mee te pikken

2 maanden geleden

Ons zoontje is 8 weken en doet dat ook al een paar weken. Slaapt zeer onrustig en luidruchtig. Inbakeren helpt niet, hij wroet zich overal uit los. Het is bij ons ook het ergst na de voeding halverwege de nacht. Het eerste deel slaapt hij meestal rustiger, na zijn voeding doe ik echter geen oog meer dicht van het lawaai dat hij maakt. Ik vind het ook nog te vroeg om hem apart te leggen, maar begin het toch te overwegen, want het is slopend zo. Heb dezelfde bedenking bij de babyfoon, ik zou daar volgens mij even wakker van worden... Weet dus ook niet goed hoe we dat moeten doen.

2 maanden geleden

Hier ook eentje die overdag muisstil slaapt en snachts lawaai maakt 🙈 Als het te luid is of te lang duurt pak ik ze ook bij mij in bed en dan slaapt ze veel rustiger qua bewegingen en zeker qua geluid!

2 maanden geleden

Hier exact hetzelfde verhaal. Na de nachtvoeding is hij zo onrustig. Armen en benen vliegen de lucht in en dat gekreun is bijna geschreeuw .. als ik hem op mij leg, slaapt hij inderdaad veel rustiger maar dan durf ik zelf natuurlijk niet in slaap te vallen. Vroedvrouw raadde bij ons ook oordopjes aan. Mijn vriend slaapt ondertussen al in de zetel omdat hij het lawaai niet aankon en zijn nachtrust echt nodig heeft om te gaan werken. Ik hoop dat dit snel een beetje betert.

2 maanden geleden

Idem hier! De krampen zouden wel een piek hebben rond 6 weken dus hopelijk gaat het nu stilletjes aan beter..

2 maanden geleden

Ook hetzelfde! Vannacht heb ik geprobeerd om hem redelijk lang vast te houden voor ik hem in de cosleeper legde, zodat hij al wat dieper in slaap lag en dat leek wel te helpen. Het gekreun kan ook gewoon toevallig deze nacht iets minder geweest zijn natuurlijk 😂

2 maanden geleden

Dit gaat voorbij, is echt enkel als ze zo klein zijn. Mijn zoon had het ook erg maar is nu veel beter

2 maanden geleden

Misschien de matras een beetje omhaag leggen. Mijn zoon maakt hierdoor minder geluid

2 maanden geleden

Reactie op diny824

Misschien de matras een beetje omhaag leggen. Mijn zoon maakt hierdoor mind ...
Je bedoelt onder helling? Is hier al van in het begin wnt hij gaf regelmatig terug. Wel handig dat dit bij jullie de oplossing is! :)

2 maanden geleden

Reactie op LindeMeirlaen

Dit gaat voorbij, is echt enkel als ze zo klein zijn. Mijn zoon had het ook ...
Wanneer is het bij jullie ongeveer gebeterd dan?

2 maanden geleden

Mijn dochter doet het ook, spartelen met armen en beentjes en enorm veel lawaai maken, ze doet dat wel al sinds haar geboorte. Ben er van geschrokken dat baby’tjes zoveel lawaai kunnen maken

2 maanden geleden

Reactie op diny824

Misschien de matras een beetje omhaag leggen. Mijn zoon maakt hierdoor mind ...
Omhoog *