7 Reacties
8 maanden geleden
馃槀veeeeel te veeeeeeeel
10 bodys mt 50 en 5 korte mouwen in geval van hittegolf
10 bodys mt 56 (idem hierboven
En 62 ook al stuk of 10 (veel gekregen van vrienden)
2 krabwantjes
2 mutjes en 2 strikken
4 kruippakjes in mt 50
4 kruippakjes in mt 56
4 huispakjes in maat 62
1 kleedje mt 56 ,2 kleedjes mt 62, Jacket mt 62
10 paar kousjes met kantje
10 bavetjes
En paar huispakjes in mt 68
Het moet maar al zo mooi niet zijn 馃槀 en ik moet mij enooooorm inhouden...dus help 馃槄馃構
8 maanden geleden
Ik heb al heel veel kleren in verschillende maten liggen van een vriendin die 2 oudere dochtertjes heeft en grote kuis hield 馃槄 maar vooral vanaf maat 68 dus de kleinere maatjes moet ik nog zelf voorzien 鈽猴笍
Vanaf dat ik wist dat ik zwanger was vond ik het heel moeilijk om nog niets te kopen dus heel af en toe kocht ik dan al eens iets neutraals dat voor zowel een jongen als meisje kon 馃槆
En vanaf dat we goede resultaten hadden van de nipt en wisten dat het een meisje werd durfde ik wel al eens iets meer kopen 馃槃
Ondertussen de 20w echo gehad en ook daar was alles helemaal in orde dus nu ben ik wat meer aan het kijken om de eerste maatjes te kopen 50-56 en sommige 62 ook al als ik iets echt heel mooi vind 鈽猴笍
Aangezien het een zomer kindje is en we hier niet zeker zijn welk weer het dan is ben ik aan het voorbereiden om in laagjes te werken.
Persoonlijk vind ik het niet zo handig om iets extra aan te trekken over een body met lange mouwen, dus koop ik korte mouwen voor extra laagjes over te doen en lange mouwen voor als het warm genoeg is voor 1 laagje.
En zowizo lange broekjes of kousenbroeken voor de eerste weken/ maand.
En qua aantal vind ik het moeilijk want op het internet vind je overal lijstjes maar ik heb liever wat extra dan te weinig 馃槄 als je rekent voor elke dag een verse outfit en dan wat reserve zit ik al snel aan 10-12 outfits per week..
Ik weet dat een kindje extra was met zich meebrengt maar alle dagen een machine insteken voor die mini kleertjes vind ik wel wat zot dus zou dan eerder uitspoelen en als ik een vol machine hebben pas wassen 馃槄
Sorry voor de lange tekst! 馃檲
8 maanden geleden
Reactie op Rnnuo
-6 rompertjes (3x maat 50/56 en 3x maat 56/62)
-6 stuks bovenkledij (zowel ...
Ben die lijstjes idd al tegengekomen en vond het zo weinig lijken 馃き
8 maanden geleden
Reactie op Baby july
馃槀veeeeel te veeeeeeeel
10 bodys mt 50 en 5 korte mouwen in geval van hitt ...
Merci voor het duidelijk overzicht! En dat inhouden klinkt erg herkenbaar! 馃槃
8 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Ik heb al heel veel kleren in verschillende maten liggen van een vriendin d ...
Merci voor je reactie! Ik vind het ook zo moeilijk want in juli kan het idd hittegolf zijn, maar even goed 15 graden. Nuja is eigenlijk elke maand heel onvoorspelbaar he 馃槢 De tip van de laagjes vind ik wel een goeie! En zou ook liever een volle wasmachine aanleggen in de mate van het mogelijke dus jouw aantallen klinken wel realistisch, thanks!