13 Reacties

één maand geleden

Bij ons draagt ze body met lange mouwtjes en dan haar pjama want ze gaat altijd savonds in bad 😊

één maand geleden

Bij ons ook romper met lange mouwen en pyjama (gaat ook telkens 's avonds in bad)

één maand geleden

Reactie op Saraxskx

Bij ons draagt ze body met lange mouwtjes en dan haar pjama want ze gaat al ...
ja hier dus meestal ook in de avond. maar doe je er dan nog een inbaker doek of slaapzak erboven of een dekentje?

één maand geleden

Reactie op jonsi

Bij ons ook romper met lange mouwen en pyjama (gaat ook telkens 's avonds i ...
ja hier dus meestal ook in de avond. maar doe je er dan nog een inbaker doek of slaapzak erboven of een dekentje?

één maand geleden

Reactie op Müge1987

ja hier dus meestal ook in de avond. maar doe je er dan nog een inbaker doe ...
Ze slaapt met een slaapzak en een dekentje erover nog

één maand geleden

Gewoon evenveel kleren als voor het badje. Een mutsje heeft die van ons na het ziekenhuis nooit meer aan gehad. Hij beweegt zodanig met zijn hoofd dat hij het toch binnen de 2min kwijt is. Zolang het nekje niet plakt, hebben ze niet te warm en als ze kou hebben, krijg je ook andere signalen, zoals bibberen en zo.

één maand geleden

Reactie op Saraxskx

Ze slaapt met een slaapzak en een dekentje erover nog
ah oke. doe momenteel ook het zelfde indd dan ben ik wat gerust 🌸

één maand geleden

In het ziekenhuis zeiden ze toen we naar huis gingen dat het binnen niet meer aangeraden was om een muts aan te doen omdat ze dan te warm zouden krijgen enkel als je naar buiten gaat 😊

één maand geleden

Bij ons korte mouwen romper en dan een kruipzak en een slaapzak. Wij doen in de avond haar badje. Kamertemp is 20gr

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

In het ziekenhuis zeiden ze toen we naar huis gingen dat het binnen niet me ...
na een badje doe ik toch even een mutsje op zo dat ze niet meteen koelt na een warm badje 🫢

één maand geleden

Altijd een laagje meer dan jezelf en bij wind altijd een mutsje.

één maand geleden

Na het badje gaat ons zoontje slapen, dus dan doen we hem een pyjama aan. Een mutsje is idd niet nodig binnenshuis. Houd natuurlijk wat rekening met de temperatuur in je huis… Bij ons is het bv. nog 24gr binnen zonder verwarming, maar bij jou kan het bv 18gr zijn en is een extra laagje welkom. Er zijn veel afbeeldingen op het internet te vinden van hoeveel laagjes een baby nodig heeft bij welke temperatuur.

MOD

één maand geleden

Hey! Ik denk dat je vooral zelf moet kijken naar de temperaturen binnen in je huis, welk moment van de dag en naar je kindje zelf natuurlijk. De ene heeft sneller kouder dan de andere ;)