52 Reacties

6 maanden geleden

Nu op 31+6 woog ze 2079 gram (op 27+6 1330gr)

5 maanden geleden

31weken en 5 dagen en 1900kg

5 maanden geleden

33 weken 2kg 100 Mijn dochter is geboren op 38 weken en was 2100 kg en ook altijd achter op de curve maar ze is 1 jaar en doet het super dus ik zou me er niet te hard op focussen

5 maanden geleden

Ik ben 32+5 1600g hoop dat ze nog goed bijkomt 🥹

5 maanden geleden

Reactie op JulieEentweedrie

Ik ben 32+5 1600g hoop dat ze nog goed bijkomt 🥹
Geen stress op bij mij was op iets meer dan 32w 1800g en onder gemiddelde maar en op 34 plots 2300 laatste maand komen ze blijkbaar sneller bij. Ik maakte mij ook zorgen in het begin wrm dat mijn baby onder gemiddelde maar komt goed..🥰

5 maanden geleden

Vandaag controle en op 35 weken toch al 2.7 kilo, hopelijk stabiliseert het wat anders een wat steviger meisje bij de geboorte denk ik

5 maanden geleden

Maandag echo gehad op 35+3 en ons meisje werd 3011gr geschat. Op 31+6 2079gr en 27+6 1330gr 😁 wij zijn beiden wel grote mensen, ik 1m79 en mijn vriend 1m90, ze heeft al hele lange beentjes, die werden op bijna 38w geschat haha.

5 maanden geleden

Tuurlijk, de ene baby is de andere niet, zolang de baby zijn/haar eigen curve volgt, is er niets aan het handje. En de echo klopt ook niet tot op de gram hoor, als ze 1mm te weinig hebben aangeklikt, scheelt dat direct al 50 grap ofzo. Mijn baby weegt te veel! Laatste controle was aan 30w en die zou al 2kg wegen nu! De "standaard" baby weegt nu aan 34w nog geen 2kg, maar ik maak me er geen zorgen over, volgende keer kan het terug helemaal anders zijn :) Maandag moet ik terug :)

5 maanden geleden

34w en 2,7kg weegt hij momenteel, hij loopt een 2tal weekjes voor op de curve. Dus wordt 2weken vroeger ingeleid als hij vanzelf al niet vroeger komt 😁

5 maanden geleden

Reactie op Dionyy

34w en 2,7kg weegt hij momenteel, hij loopt een 2tal weekjes voor op de cur ...
Wordt je enkel ingeleid vanwege het gewicht of ook een andere reden?

5 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Wordt je enkel ingeleid vanwege het gewicht of ook een andere reden?
Ik heb ook zwangerschapsdiabetes dus mocht sowieso al niet over de 40weken gaan. Ik wordt ingeleid aangezien mijn reserves sneller op geraken door dat het een grotere baby is ten eerste al door de genen van mijn man en dan nog eens de zwangerschapsdiabetes erbij, dus voormij wordt het nu gewoon echt al te zwaar waardoor ze voorstelde om mij 2weken vroeger in te leiden omdat ik nu al gewoon op ben.