13 Reacties

10 maanden geleden

*kinderwagen

10 maanden geleden

Wij hebben er 1 van maxi cosi (zelia) Die we een jaar gebruikt hebben voor ons eerste kindje. Kon je ook als buggy zetten ;p Nu overgestapt naar een cybex coya (is geen kinderwagen, maar wel handbagage formaat buggy)

10 maanden geleden

Joolz 😍

10 maanden geleden

Wij hebben een joolz gekocht🥰

10 maanden geleden

Bugaboo! Ferrari onder de kinderwagens.

10 maanden geleden

Joolz!!!

10 maanden geleden

Wij gaan veel (offroad) wandelen met onze hond en denken er daarom aan om eentje van Thule te kopen. Alleen jammer dat deze zo prijzig zijn🥲

10 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Wij gaan veel (offroad) wandelen met onze hond en denken er daarom aan om e ...
Mijn zus heeft deze ook om die reden gekocht en ze heeft er nog geen seconde spijt van gehad! :)

10 maanden geleden

Reactie op Sielvl

Mijn zus heeft deze ook om die reden gekocht en ze heeft er nog geen second ...
Oké da's wel al goed om te weten. Dankjewel!☺️🙏🏻

10 maanden geleden

We kochten de Maxi Cosi Zelia S Trio 3 in 1. En ziet er top uit! Van baby tot peuter kinderwagen en dus ook een autozitje. Super makkelijk te wisselen en inklapbaar. We kochten hem op Bol met een promo voor 300€ en lijkt me echt het geld waard! Ik denk oprecht dat hij prijs/kwaliteit top is.

10 maanden geleden

Wij hebben Joolz Geo3 gekocht, ook omdat we op de boerenbuiten wonen en dagelijks 2x lang wandelen met onze hond dus moet veel ondergronden aankunnen

10 maanden geleden

Reactie op djoojs

Wij hebben Joolz Geo3 gekocht, ook omdat we op de boerenbuiten wonen en dag ...
En ook omdat deze een grote boodschappenmand heeft onderaan, een led lamp aan de voorkant (ideaal voor wandelingen in de avond) en vond deze heel prettig rijden. Wij hebben de limited edition met filling pieces 🥰

10 maanden geleden

Wij gaan komend weekend beslissen. Ofwel Thule ofwel uppababy