6 Reacties

één maand geleden

Tummy time kan ook buik op buik met 1vd ouders vinden babys vaak leuker!

één maand geleden

Vroeger vroeger zagen ze babietjes vaak hun hoofdjes pas liften rond/vanaf 3 maand dus zit er zeker niet mee in dat ze het nog niet kan 🤗 Ze volgen hun eigen tempo en dat is helemaal oke 😊 De eerste maand deden wij veel tummy time (onbewust want ik had daar nog nooit van gehoord) op de borst en toen merkte we de ze al oefende met haar hoofdje. En vanaf dan probeerde we, ook weinig, op het verzorgingskussen wat moeilijker is voor haar, maar beetje bij beetje betert het (kan echt snel gaan)

één maand geleden

En als je haar over een opgerolde handdoek of de rand van het babynestje legt? Dit is vaak ook net iets makkelijker ☺️ maar zoals gezegd ieder kindje ontwikkelt op z’n eigen tempo dus gewoon wat vaker proberen oefenen maar niet panikeren 😄 en op jouw buik of borst is ook een zeer goed oefenmoment wat ze ook veel leuker vinden dan alleen op een mat! Op mijn foto staat er een spiegel voor haar en kijkt ze naar zichzelf ☺️

één maand geleden

Hier kijkt ze graag tegen de leuning naar buiten terwijl ik haar willen ondersteun 🤗 maar idd maak je niet te bezorgd, ieder zijn eigen tempo 🤗

MOD

één maand geleden

Hey, ik snap je bezordheid maar niet mee in zitten, ieder kindje groeit op zijn eigen tempo ;) ik moet eerlijk zijn ik doe het ook niet altijd maar als ik haar ververs leg ik haar eens op haar buik met iets leuks voor haar gezicht en dan kan ze het wel..en meestal draag ik haar op mijn zijde (denk dat dit ook helpt om haar nekje stevig te maken maar natuurlijk met ondersteuning aan haar nekje). Ik geef je anders deze link mee van onze site https://www.24baby.nl/baby/ontwikkeling/tummy-time/#:~:text=Houd%20je%20baby%20zo%20vast,laten%20wennen%20aan%20de%20buikligging. Staan leuke tips in! Veel Succes!

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

En als je haar over een opgerolde handdoek of de rand van het babynestje le ...
Wij doen het ook zi terwijl hij dancing fruit op tv kijkt. De ene dag vindt hij het geweldig en de andere dag is het na 2 minuten genoeg geweest.