7 Reacties

MOD

9 maanden geleden

Wat bedoel je met je baarmoeder? Waarom zou je hem willen voelen?

9 maanden geleden

Ik voel ook geen rand zoals ik al wel eens heb gelezen. Wel dat het wat harder is. Ik begin ook trouwens nu pas een klein buikje te krijgen maar zie er voor anderen nog helemaal niet zwanger uit.😅 ik denk zeker dat het normaal is want mijn echo vorige week was helemaal goed en ik heb ook gevraagd of ons kindje genoeg plaats heeft 🙈 ik ben morgen 18 weken

9 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Wat bedoel je met je baarmoeder? Waarom zou je hem willen voelen?
ik las dit en zo nieuwsgierig als ik ben probeerde ik het ..

9 maanden geleden

Soms weet je ook niet goed wat je juist moet voelen. Ik bij 17 weken en ik voel het wel. Als ik plat op mijn rug lig tussen de bikinilijn of de scheiding buik en schaambeen. Daar voel ik een hardere spiermassa zitten. Ik voel hem ook als ik zit. 😊

9 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Soms weet je ook niet goed wat je juist moet voelen. Ik bij 17 weken en ik ...
Nee inderdaad. denk dat ik een beetje bevestiging zoek dat alles goed gaat met de baby aangezien ik weinig tot geen kwaaltjes ervaar. zal geduld moeten hebben tot de echo maandag ☺️

9 maanden geleden

Reactie op Michèle90

Nee inderdaad. denk dat ik een beetje bevestiging zoek dat alles goed gaat ...
Ja kan altijd een domper aankopen via bol.com. deze heb ik ook en ik luister 1 x per week zelf naar onze baby ook voor die bevestiging dat ze daar nog lekker veilig zit 😊

9 maanden geleden

De vroedvrouw heeft me dat laten voelen ja… maar ik vond er niet veel aan? Ik vond de echo veel spannender en mooier.