2 Reacties
7 maanden geleden
Wij hebben om te beginnen een maxi Cosi pebble pro i-size op zo een isofix family fix basis. Deze week eens in de auto gezet 😅 nu snap ik dat er moeders vanachter gaan zitten 😂 Wij hebben een Skoda Kodiaq dus geen kleine auto ofzo maar als de maxi Cosi er in staat zit ik vanvoor toch met mijn knieën tegen het dashboard 😝 Dus niet super comfortabel. Voor daarna staat de maxi axissfix op de geboortelijst. Die heeft mijn zus ook en dan kan ik wel met ruimte voorin zitten 😁
Succes met kiezen!! In vele winkels staan de autostoelen wel uitgestald. Dacht in het begin altijd aan een maxi Cosi mica pro i-size van geboorte tot 4 jaar maar zal alle verkleinkussens in het echt en vond het er nu niet super comfortabel uitzien voor zo een Newborn.
7 maanden geleden
Mijn persoonlijke ervaring: Wat ik wel handig vind is zo'n stoel die je kan draaien. In het begin is dat niet nodig, maar als ze wat ouder zijn en de stoel gaat niet meer standaard mee uit de auto, is dat zeer handig.
Waar ik ook op zou letten bij aankoop is een extra riempje op borsthoogte, wederom niet nodig als ze nog mini zijn, maar eenmaal als ze ouder zijn en beginnen wriemelen durven die wel eens van hun kleine schouders te glijden (hoe hard je het ook probeert aan te spannen).
Achterin zitten heb ik alleen gedaan als we uit het ziekenhuis reden. We hadden wel zo'n extra spiegel om hem te kunnen zien tijdens de rit.