17 Reacties

9 maanden geleden

Is een bloedverdunner. Zal niet veel kwaad kunnen

9 maanden geleden

Ik gebruik ook asaflow 2x per dag in avond

9 maanden geleden

Ik heb ook geen hoge bloeddruk, maar ze zeggen dat het tegen einde van zwangerschap wel kan verhogen daarom geven ze op voorrand deze medicatie om geen hoge bloeddruk te verkomen🤭

9 maanden geleden

ik neem ook Asaflow. Nu een lage bloeddruk (en al bloeddrukval gehad ook) maar mijn 1ste zwangerschap hoge bloedrukken en zwangerschapvergiftiging gehad en dit is nu uit voorzorg.

9 maanden geleden

asaflow is hetzelfde als aspirine, ik moet het ook nemen omwille van verhoogde kans op pre-eclampsie... alleen werd mij de 160mg voorgeschreven wat ik dan te veel vind ipv 80mg..

9 maanden geleden

Zelf neem ik ook asaflow 2 pilletjes per dag vanwege een zwangerschapsvergiftiging bij mijn eerste dochter. Misschien kan je even navragen of ze je wat extra informatie willen geven waarom je dit moet nemen? Mij lijkt het dat ze dit niet zomaar voorschrijven en je misschien niet voldoende geïnformeerd hebben

9 maanden geleden

Ik moet dit ook nemen 2x 's avonds vanwege verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging

9 maanden geleden

ik neem het ook in (160 mg) owv hoger risico op pre eclampsie. Dit werd gezien bij de 12 weken echo dmv Doppler onderzoek. nog niks van bijwerkingen van ondervonden. mijn bloeddruk was en blijft helemaal normaal :)

9 maanden geleden

Ik moet het ook dagelijks nemen (levenslang) omwille van stollingsziekte en nu dus ook tijdens mijn zwangerschap. Bevordert de bloedcirculatie en de aanmaak van nieuwe bloedvaten. Is absoluut veilig te gebruiken tijdens zwangerschap👍

9 maanden geleden

Ik neem het ook in de avond 2 pilletjes omwille van hoge bmi + meer kans op zwangerschapsvergiftiging

9 maanden geleden

Ik neem asperine 1x/d 100mg owv een verhoogd risico op zwangerschapsvergiftiging. ‘S morgens merk ik wel dat ik wat meer duizelig ben (neem dit in de ochtend). Verder geen andere bijwerkingen ondervonden.

9 maanden geleden

Ik neem ook 1x per dag (160mg) asaflow maar dan tot week 36.

9 maanden geleden

Ja ik neem het ook, preventief tegen zwangerschapsvergiftiging

9 maanden geleden

Ik moet het ook 2x per dag nemen ivm verhoogde kans op pre-eclampsie. Ik word hiervoor ook wel extra opgevolgd

9 maanden geleden

Ik moet het ook nemen ivm met verhoogde kans op zwangerschaps vergit

9 maanden geleden

Reactie op TifannyA

Ik moet het ook nemen ivm met verhoogde kans op zwangerschaps vergit
Vergiftiging

9 maanden geleden

Ik neem het ook preventief sinds 3 weken wegens een verhoogde kans op hoge bloeddruk/zwangerschapsvergiftiging (omdat mijn mama het 2x ernstig heeft gehad), daarnaast moet ik 2x per dag bloeddruk meten en doorsturen, dus ik word goed opgevolgd. De professor heeft me op het hart gedrukt dat het perfect veilig is om te nemen tijdens de zwangerschap ☺️