11 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een doppler maar niet de angelsound sinds week 10 horen wij het hartje is idd soms wel even zoeken maar nu bijna 12 weken gaat dit al veel beter

één jaar geleden

Reactie op natje1109

Ik heb een doppler maar niet de angelsound sinds week 10 horen wij het hart ...
Ja idd hoe verder je bent hoe makkelijker het gaat.. maar nu ik wat beweging voel in mijn buik gebruik ik het ook minder 🫣

één jaar geleden

Reactie op Stefanyx3

Ja idd hoe verder je bent hoe makkelijker het gaat.. maar nu ik wat bewegin ...
Hoe ver ben jij ? Dit is mijn 4de zwangerschap en denk soms ook iets te voelen maar geen idee of dit al zou kunnen mijn zoontje voelde ik met 13 weken

één jaar geleden

Ik ben nu 11+1 weken , bij mijn 4e kindje voelde ik het al met 9 weken.. deze is aan de late kant.. ik was gisteren met die doppler bezig en toen voelde ik iets bewegen en kon het ook horen via de doppler ♥️ ik zou het zo proberen dan ben je ook zeker 😊

één jaar geleden

Weet er iemand of de doppler schadelijk kan zijn voor het kindje? Ik overweeg om het aan te kopen maar ben waarschijnlijk nog wat te vroeg. Ik ben zondag 10 weken. De afspraken bij de gynecoloog zijn altijd zo ver uit elkaar, het is zo lang wachten om te zien of alles goed gaat.

één jaar geleden

Heb het ook opgezocht en de meningen zijn verdeelt . Ik zou het in ieder geval niet te veel en te lang doen maar af en toe om jezelf gerust te stellen .

één jaar geleden

Het advies is pas vanaf 9-10w. En zeker voor 12w niet meer dan 1x/week voor langer dan 2-3min. Zo had ik het begrepen. Ik heb een doppler maar niet van het merk Angelsound. Bij mijn eerste zwangerschap hoorde ik het reeds vanaf w11. Ik ben nu 8w4 en kan niet wachten tot ik de doppler kan gebruiken. Ik denk dat ik dit keer niet tot w11 kan wachten.

één jaar geleden

Reactie op Crissytje

Het advies is pas vanaf 9-10w. En zeker voor 12w niet meer dan 1x/week voor ...
Zijn er die het al eerder dan 11w gehoord hebben?

één jaar geleden

Met 10 weken

één jaar geleden

Reactie op Tabbers1

Weet er iemand of de doppler schadelijk kan zijn voor het kindje? Ik overwe ...
Ik zou het ook niet lang gebruiken.. maar de eerste keer neemt het wel tijd voor je het hartje vind. Ik zou ook eerst op youtube zoeken hoe een baby hartje klinkt.. want je hoor echt van alles daar 🫣

één jaar geleden

Reactie op natje1109

Met 10 weken
Was het precies 10w? Ik kon niet wachten en heb toch geprobeerd op 9w4 maar kon enkel mijn eigen hartslag op 2 plekken horen. Heel erg ontmoedigend.