6 Reacties

3 maanden geleden

Hoe langer je na een glas wacht met borstvoeding hoe beter. Mij was 2u gezegd, maar is waarschijnlijk ook wel afhankelijk van hoe snel je lichaam zelf alcohol verwekt. Niks drinken is uiteraard nog beter, maar ik dronk ook af en toe een glaasje hoor. Heb dat zelfs in het ziekenhuis al gedaan.

3 maanden geleden

Hoi! Ik was op een trouwfeest (bij ceremonie en dinner) toen men dochtertje 10 dagen oud was. Ik heb toen aan tafel een glas wijn genomen. Ik heb uiteindelijk maar 5 slokken gedaan en ik had het gevoel dat ik het al voelde.. 😅 er komt altijd maar een klein beetje van de alcohol in je melk en daarom raden ze aan om zeker te wachten om te voeden. Dus voorzichtig zijn, en gewoon je gezond verstand gebruiken denk ik

3 maanden geleden

Ik heb het ook al gedaan. Voeding gegeven, meteen een glaasje gedronken en erna goed veel water. Weet niet of dat perse helpt of nodig is, was vooral voor mijn gevoel. De vroedvrouw zei dat het geen kwaad kon

MOD

3 maanden geleden

Ik denk 1 glaasje dat dit geen kwaad kan maar zou dan eentje drinken net na de voeding :) in elk geval al een gelukkige verjaardag voor morgen 🥳

3 maanden geleden

Ik zou inderdaad kijken naar wanneer je dit doet. Je kan perfect een glaasje drinken direct na de voeding van je baby. Dan zit er ook genoeg tijd tussen voor moest ze vroeger willen drinken. Denk dat hier timing belangrijk is. 😊

3 maanden geleden

1 glas kan geen kwaat hoor. En als je baby dan toch vroeger wil drinken dan slaapt die goed 😂