10 Reacties
19 dagen geleden
Hi! Wij hadden net hetzelfde voor. Ons meisje had ook een voorkeurshouding bij slaap van het hoofd. Wij zijn kine gestart en hebben nu een ‘love nest baby’ kussen aangeschaft op aanrade van de kinderarts. Moet zeggen, wij zien op enkele dagen al verschil! Zeker het proberen waard
19 dagen geleden
Mijn dochtertje had ook een voorkeur voor rechts zijn eens langs de osteopaat geweest en die heeft de spanning die in haar nekje zat weg gemasseerd! Door lang in dezelfde houding in de buik te zitten had ze deze spanning opgebouwd en draaide daarom vaker naar rechts.. ‘s nachts laat ik haar liggen als ze naar rechts draait en overdag probeer ik haar zoveel mogelijk stimulans aan de linkerzijde aan te bieden! Ondertussen slaapt ze ook al regelmatig met haar hoofd naar links en is de afplatting al veel subtieler! Ik zou zeker aanraden om eens bij een osteopaat (voor baby’s) langs te gaan dit heeft hier echt goed geholpen!
19 dagen geleden
Reactie op Axelle H
Hi! Wij hadden net hetzelfde voor. Ons meisje had ook een voorkeurshouding ...
Hey kan je een foto sturen van die kussen? want er zijn wel verschillende soorten van die merk
19 dagen geleden
Reactie op LiezeD94
Mijn dochtertje had ook een voorkeur voor rechts zijn eens langs de osteopa ...
Jaa groot gelijk want als het ergens vast zit heeft dit ook geen zin om te stimuleren aan de linksezijde. Gelukkig dat het beter is nu bij jullie 🙏
19 dagen geleden
Reactie op Axelle H
Wij hebben dit aangekocht, merk is babymoov, hierbij een link https://babym ...
Dankuwel🤗
18 dagen geleden
Wij zijn toen ook gestart met kiné en merkten dat ze meer en meer naar de andere kant begon te liggen met haar hoofdje, nu zo goed als bijna weg. Ze had ook wel deugd van de kiné en vond het wel plezant
18 dagen geleden
Ons dochtertje heeft ook een voorkeurshouding aan haar rechterkant. Wij gaan hiervoor naar de kine en merken na enkele sessies al verschil. Ze geven veel nuttige tips om oefeningen te doen en hoe we haar best vastnemen.
Wij hebben dit kussen zelf niet, maar onze vroedvrouw had ooit verteld dat er ook een zijligkussen bestaat van Doomoo: https://doomoo.com/nl/products/baby_sleep . Misschien kun je ze hier mee op haar linkerkant laten liggen? Zelf dus wel geen ervaring mee of dit kussen goed werkt.