2 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit vorige bevalling gehad, bij de nacontrole was eerst gezegt wacht maar een maand en kom dan terug misschien vloeit het nog vanzelf af. Echter bleef ik erg veel bloed verliezen en was ik echt heeel slapjes. Het is er dan direct uitgehaald met een curettage, onder volledige narcose. Ik mocht gewoon borstvoeding geven nadien. Het was een dag opname en was in totaal maar 6 uur van huis. Ik heb dan 1x gekolft in het ziekenhuis na dat ik wakker was. Ik had erna nergens meer last van. Ze zei ook goed dat ik zelf aangegeven had dat het weg moest omdat het al "stonk" dus geïnfecteerd was en hebben ze mij tijdens de operatie ook antibiotica gegegeven. Ik zou gewoon aan de gyneacoloog eerst eens polsen of je met de narcose die zij gebruiken of dat icm met borstvoeding kan dan houden ze daar denk ik zeker rekening mee! Heel veel succes iig. Ik was blij dat het bloedverlies eindelijk gedaan was

2 maanden geleden

Reactie op kathhhhhhh

Ik heb dit vorige bevalling gehad, bij de nacontrole was eerst gezegt wacht ...
Het bloedverlies is gelukkig echt niet veel maar idd wel vervelend dat ik constant nog maandverband moet dragen dus zal wel blij zijn als dat eindelijk gedaan is! Ze weet dat ik borstvoeding geef dus hopelijk zullen ze er in het ziekenhuis rekening mee houden 🍀 Alvast bedankt om jouw ervaring te delen!