7 Reacties

10 maanden geleden

Bij mij alles voor 12 weken inwendig. Op 12 weken zowel op de buik als inwendig. Hierna alles op de buik. Maar die 12 weken is bij elke gynaecoloog anders.

10 maanden geleden

Mijn vroedvrouw zei gisteren dat er vanaf 10 weken op de buik gedaan kan worden, maar ik was gisteren 11 weken (en 3 dagen volgens de vroedvrouw) en uitwendig was het moeilijk te vonden, mijn baarmoeder lag nog laag zei ze dus alsnog een inwendige echo gedaan. Uitwendig was er wel een hartslag te zien ma geen mooi duidelijk beeld.

10 maanden geleden

Ik ging op 11w4d en mijn gyneacoloog probeerde het op de buik, maar zo was er nog net niet genoeg te zien. Daarna inwendig en was een groot verschil! Ze zei dat het na 12w meestal uitwendig is, maar dat het ook afhangt van je gewicht. Als je wat zwaarder gebouwd zou zijn, duurt het langer

10 maanden geleden

Hier ook alles voor 12 weken inwendig, op 12 weken op de buik maar ze zag nog niet alles duidelijk dus ook nog eens inwendig gekeken ☺️

10 maanden geleden

Ik was gisteren exact 10 weken en mooie echo via men buik gehad

10 maanden geleden

Hier ook mooie echo op 10 weken die uitwendig was ☺️ verschoot ook wel.. bij mijn vorige zwangerschappen was het inwendig tot 12 weken.

10 maanden geleden

Ik had op 11 weken ook al mijn echo via de buik. Dus het kan wel ☺️