9 Reacties

3 maanden geleden

Normaal slapen babies van 1 maand rond 14-18u op een dag. Dus kan wel dat ze wat langer wakker zijn. Die van mij slaapt snachts 4-4,5u en kan dan overdag soms 1 malig 3u wakker zijn. Ieder kind heeft andere behoeftes :) zolang de baby content is

3 maanden geleden

Heb soms hetzelfde en tegen de arts bij kind&gezin gezegd en hij zei dat ze soms tussen de wakkere momenten 10min dutjes doen dan wakker zijn en dan nog eens 10min en dat we dat niet door hebben omdat hun ogen niet 100% dicht zijn

3 maanden geleden

Bespreek het zeker met de vroedvrouw etc

3 maanden geleden

Hier hetzelfde zij slaapt letterlijk niet 😓 Ze huilt ook vaak, ik kan niets doen thuis omdat ze altijd op mij wilt liggen

3 maanden geleden

Reactie op opaarde

Hier hetzelfde zij slaapt letterlijk niet 😓 Ze huilt ook vaak, ik kan niet ...
Draagzak is een gamechangwr!

3 maanden geleden

Reactie op IzzyR

Draagzak is een gamechangwr!
Het ergste vanal ze heeft dat helemaal niet graag 😫

3 maanden geleden

Reactie op opaarde

Het ergste vanal ze heeft dat helemaal niet graag 😫
Ocharme, good luck!!

3 maanden geleden

Mijn zoontje van 4 weken slaapt ook zeer weinig. Hij heeft wel verborgen reflux en we vermoeden ook een kma… Waar ik hem voorheen nog in slaap kon wiegen, is nu alleen de draagdoek nog een optie. Ik moet dan de draagdoek over zijn hoofdje doen en zet dan het baarmoedergeluid op de app Sleeptot op. Dan begin ik te wiegen. Nu enkele minuten verder wenen, valt hij tot nu toe wel in slaap. Met wat geluk doet hij zo 3/4 x overdag een dutje van 1u… Indien ik de draagdoek niet over zijn hoofdje doe, zit slapen er ook niet in.

3 maanden geleden

Heb je al eens proberen inbakeren? Dat heeft bij ons ('s nachts) enorm veel geholpen. Van amper slapen tot 5uur aan een stuk deze nacht. Overdag slaapt ze wel goed. Misschien dat het bij jou overdag ook kan helpen.