6 Reacties

één jaar geleden

Ik ben deze week ook voor de 1e echo gegaan, normaal 7w1d en werd een week terug gezet naar 6w1d. De gynaecoloog zei ook dat alles super goed was en het hartje krachtig aan het kloppen was, dus goed nieuws. Ik moet woensdag opnieuw voor een echo, maar ben bang dat het niet goed zal zijn! Maar ik probeer mij op het positieve te focussen en ik denk indien het niet goed zou zijn de gynaecoloog het ook zou gezegd hebben. Wij zijn nu zwanger met hormonen, dus dacht dat we perfect de moment konden berekenen, maar zelfs met hormonen en spuiten kan dit toch later zijn of kan de celdeling trager gaan!

één jaar geleden

Reactie op Tia95

Ik ben deze week ook voor de 1e echo gegaan, normaal 7w1d en werd een week ...
Ja klopt.. ik hou mij ook wat vast aan dat de gynaecoloog geen valse hoop gaat geven.. mijn gynaecoloog zei ook wel dat 1mm al verschil kan geven in dagen en ze deze termijn het niet altijd exact juist kunnen meten.. en dan idd een eventuele late innesteling.. dit zijn voor mij echt slopende google zoekende spannende tijden. Ik ga mee hopen voor jou! 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Valeriee94

Ja klopt.. ik hou mij ook wat vast aan dat de gynaecoloog geen valse hoop g ...
Ja, ik denk dat dat het beste is dat je kan doen! Ik hoop ook mee met jou 🍀

één jaar geleden

Ikzelf heb helaas hier een slechte ervaring mee. Met mijn tweede zwangerschap is op de 5w echo de vrucht teruggezet naar 4w en dat op de 8w echo teruggeplaatst naar 6w. De (vervanger) gynaecoloog zei dat het goed was omdat er hartactiviteit was. Hij bleef herhalen dat mijn ovulatie 2 weken later was dan ik verwacht had. Hij wou niet luisteren naar mijn zorgen dat het niet kon kloppen met mijn positieve zwangerschapstest of mijn hcg waarden. Noch dat we toen geen seks hebben gehad. Ik was boos omdat ik het gevoel kreeg dat hij mij valse hoop gaf. Ik werd helemaal afgewimpeld en moest wachten tot mijn 13w echo. Uiteindelijk heb ik toch in tranen mijn eigen gynaecoloog gebeld met mijn zorgen en een week later was er geen hartactiviteit meer… Ik heb het heel traumatisch ervaren. Ik ben sindsdien echt wel voor mijn moederinstinct. Toen wist ik dat het niet goed was. Terwijl dit keer had ik wel het gevoel dat het goed was en het was op de eerste echo ook goed. Vertrouw dus op je eigen gevoel.

één jaar geleden

Reactie op Valeriee94

Ja klopt.. ik hou mij ook wat vast aan dat de gynaecoloog geen valse hoop g ...
Hey! Ik wou je even laten weten dat ik opnieuw ben geweest voor een echo en dat alles super goed is! Er is ook al 1 dag terug bijgezet dus ben nu 7w4d (6d minder dan gedacht) Het hartje klopt super goed. En moet mij geen zorgen maken zei de gynaecoloog. We mogen volgende week nog eens gaan voor een echo omdat ik wat schrik heb, maar eigenlijk is het niet nodig. Dus kan ook allemaal goed lopen! Hopelijk geeft dit je wat meer zekerheid 🍀

één jaar geleden

Reactie op Tia95

Hey! Ik wou je even laten weten dat ik opnieuw ben geweest voor een echo en ...
Hoi! Ik ben ook vandaag geweest voor een echo en ook alles super! 🥰 wel ipv 5, 7 dagen teruggezet maar omwille van MA en maar 1x regels weet ik uiteindelijk niet wanneer mijn eisprong exact is geweest.. Proficiat!!🥰