10 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoon is 3 weken en heeft dat ook ze Dat is normaal, het maagje wordt groter en kan meer in. Mijn zoontje eet soms ook een uurtje later en dat is dan maar een paar min en valt em wel in slaap. Normaal had hij genoeg met 15 min tot 20min. Maar je mag zeker ook niet vergeten dat de BV ook gewoon drinken is en niet alleen eten. Zoals als jij dorst hebt pak je ook iets om te drinken bij uw kindje is dat de BV. Het is ook normaal dat hij na een bepaalde BV een uur wakker is mijn zoon heeft dat meestal 's avonds tussen 12 en 1. En slaapt daarna rond de 3u soms 4u Bij mij krijgt hij op vraag, niet op schema. Bij mijn dochter ook zo gedaan in den tijd. Dat schema maakt zich zelf op den duur

3 maanden geleden

Drinkt hij ook 40 effectief? Bij mij sabbelt ze soms of valt ze gewoon in slaap. Je kan hem dan wat stimuleren (onder kinnetje wrijven, de handjes masseren). Als hij echt effectief drinkt zal hij het wel nodig hebben?

3 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Drinkt hij ook 40 effectief? Bij mij sabbelt ze soms of valt ze gewoon in s ...
Nee ze. Soms drinkt hij dat in 2-3 keer valt die in slaap. En kom ik op den duur aan 30- 40min. Eerst doe ik meestal met een nat doekje en ga ik zo over zijn hoofdje door zijn nekje. Dan kleed ik hem uit Als die dan in slaap valt ga over zijn rug met dat doekje. Dan leg ik hem weg pamper los en terug vast efkes laten liggen en dan wordt em wel terug wakker....

3 maanden geleden

Een voorbeeldje hoe het soms gaat bij mij

3 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Drinkt hij ook 40 effectief? Bij mij sabbelt ze soms of valt ze gewoon in s ...
Ja met pauzes wel, maar hij slikt telkens mooi.. maar het duurt toch snel 40min voor hij zelf loslaat

3 maanden geleden

Reactie op diny824

Ja hier is het meestal aan 1 stuk +- 40 min en dan valt hij in slaap en een uur later wordt die wakker en is het soms ook nog eens 30min en dan slaapt hij erna soms 3uur. Hij zal grote dorst/ honger hebben dan 🥲 korter dan 20min heb ik al een week niet gehad

3 maanden geleden

Reactie op Giovannasalva1997

Ja hier is het meestal aan 1 stuk +- 40 min en dan valt hij in slaap en een ...
Ja kan "inhalen" zijn ook. Als ik zo kan lezen dat hij weinig dronk. Maar kan ook clustergdrag zijn. Dan lijkt het ook wel dat die drinkt maar drinkt die niet egt.

3 maanden geleden

Reactie op diny824

Welke app is dit?

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem002

Welke app is dit?
Erby

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem002

Welke app is dit?
Ziet er zo uit