31 Reacties

7 maanden geleden

Net het derde trimester ingegaan💪🏻 Ik ben vooral terug enorm vermoeid, altijd willen slapen en moeilijk adem halen. Maar ook angstig zowel voor de bevalling als voor het “ nieuwe” leven met een kind waardoor ik precies minder geniet en constant pieker🥴

MOD

7 maanden geleden

Reactie op IndependentNurse

Net het derde trimester ingegaan💪🏻 Ik ben vooral terug enorm vermoeid, a ...
Dit laatste komt vast wel goed! En vermoeidheid merk ik hier ook op 🙈 denk dat het bij de meesten zal zijn..nog even en we zijn er 🤛

7 maanden geleden

Idd terug zeer vermoeid ma kan wel niet slapen snachts.ook last van kortademig en ook last van harde buiken.en het meest ambetante dat je niks meer kan doen wat je wilt doen.bv kousen aan doen,schoenen aandoen,u scheren enz enz.waar ik ook de laatste weken last van heb zijn gezwollen voeten.ben ook enorm bezig met de bevalling.denk dak er alleen voor ga staan.kijk er enorm na uit om ons wondertje te kunnen zien en om vast te houden🥰❤️

7 maanden geleden

Ik heb toch zo'n moeite met het werk! Ik werk als management assistant en het snelle schakelen en de leuke events zijn me op dit moment teveel... Ook pijnlijke schouders 's nachts waardoor ik elke paar uur van kant moet wisselen 😅

7 maanden geleden

Ik ga vrijdag het derde trimester in. Ben nu alweer enorm vermoeid maar kan ‘s nachts ook niet slapen. Lig heel de nacht (met veel moeite) te draaien en te keren. Ook enorm veel last van bekken instabiliteit. Aan het aftellen om ons wondertje te verwelkomen🥰

7 maanden geleden

Ik heb echt eindeloos respect voor iedereen die nog aan het werk is. Ik ben vanaf week 7 thuisgezet, de eerste drie maanden waren me nooit gelukt omwille van misselijkheid en sinds ik het derde trimester ben ingegaan ben ik constant doodop omdat ik slecht slaap 😅 Echt bewondering voor jullie hoor!!

7 maanden geleden

Reactie op bNaomi

Ik ga vrijdag het derde trimester in. Ben nu alweer enorm vermoeid maar ka ...
Oh dat draaien kost me de grootste moeite 🙈 kan er zo boos van worden

MOD

7 maanden geleden

Reactie op Doglefoxx

Ik heb echt eindeloos respect voor iedereen die nog aan het werk is. Ik ben ...
Ja zot he! Hier ook al redelijk vroeg thuis..moet normaal 1 week voor de bevalling werken maar denk dat er dat niet veel kunnen 🙈 ik kan met moeite wandelen laat staan met werken

7 maanden geleden

Ik ook veel last van vermoeidheid en sinds enkele dagen gigantische jeuk. Vandaag al bloed laten trekken maar waarschijnlijk is het gewoon hele irritante maar normale zwangerschapsjeuk. Kan er wel niet van slapen dus hopelijk wordt het snel beter… Ik werk ook nog gewoon maar wel veel vanuit huis, zo vermoeid dat ik 5 dagen naar bureau (met een uur reistijd heen en een uur terug) niet meer red. Ook diep respect voor de vrouwen die nog wel fulltime op locatie werken :0

7 maanden geleden

Hallo allemaal, 28 weken. En super vermoeid, bekken pijn, en snachts echt honderd keer draaien al afziend. En dan nog de harde buiken. En sinds een paar weken ben ik ook continu ziek, alsof mijn weerstand gewoon uitstaat. Om heel eerlijk te zijn vind ik zwanger zijn helemaal niet leuk. Het enige mooie is dat onze baby heel veel beweegt en dat spontaan liefde voelen. Maar heel eerlijk ik ben echt al aan het aftellen om mijn lichaam terug te hebben. #amaaievenalles eruit gooien.

7 maanden geleden

Hier vandaag 28 weken en voel mij nog heel goed! Wel altijd super vroeg wakker, rond 6u30, omdat de baby dan beweegt en stampt… ik denk dat hij mij wakker maakt 😅 ga ook wel voor 22u slapen. Na een werkdag rond 21u30 maar voor de rest hopen dat het nog even genieten is voor de kwaaltjes terug opkomen 🙏🏼💙

MOD

7 maanden geleden

Reactie op JanaMrchrs

Hier vandaag 28 weken en voel mij nog heel goed! Wel altijd super vroeg wak ...
Oh super! Hopelijk blijft het zo ;)

MOD

7 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Hallo allemaal, 28 weken. En super vermoeid, bekken pijn, en snachts echt h ...
Je bent zeker niet alleen hoor! Het laatste trimester is ook niet de leukste denk ik.. Van mij mag ze ook al komen 🙈 zodat ik weer normale kleren kan aandoen en die vraag niet telkens krijg tis voor elk moment zeker.. dat slapen pff idem dito zoals jou

7 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Hallo allemaal, 28 weken. En super vermoeid, bekken pijn, en snachts echt h ...
Heel herkenbaar dit🫶🏼 Ik hoor ook langs alle kanten dat het de mooiste tijd van je leven zou zijn, maar dat is niet hoe ik het ervaar. Ik heb overal pijn, voel me immobiel en gewoon totaal niet mezelf. Ben momenteel zelfs op reis, maar ik kan er niet echt van genieten want als ik 5min wandel krijg ik een pijnlijke harde buik. Het is zoals jij zegt, als hij dan beweegt in mijn buik maakt m'n hart wel een sprongetje. Maar ik ga zoveel blijer zijn als hij uit mijn lichaam is zodat mijn lichaam weer van mij is en ik hem dan ga kunnen zien bewegen en knuffelen

6 maanden geleden

28 weken hier. Ik kan moeilijk slapen snachts, vooral ook door harde buiken. Baby ligt met hoofdje naar boven, ze hebben mij in het ziekenhuis gezegd dat dit ook voor ongemak kan zorgen. Ik heb ook heel veel rugpijn, volgende week naar kine. Maar voor de rest is alles goed, ik kan niet wachten om mijn meisje te ontmoeten 🙌🏻

6 maanden geleden

Als mijn baby soms de hik heeft, voel ik dit zeer goed in mijn anus, nog iemand die dit zo voelt? Is een kei raar gevoel. 🤭🤣

MOD

6 maanden geleden

Reactie op Kinderwens11

Als mijn baby soms de hik heeft, voel ik dit zeer goed in mijn anus, nog i ...
Zou dit niet iets anders zijn? 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Kinderwens11

Als mijn baby soms de hik heeft, voel ik dit zeer goed in mijn anus, nog i ...
Ja ik heb dit ook wel eens hahaha, dat het inderdaad net is alsof je het ook in je bips voelt.

6 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Zou dit niet iets anders zijn? 🙈
Nee is echt de baby... wat zou het volgens jou dan wel zijn?

MOD

6 maanden geleden

Reactie op Kinderwens11

Nee is echt de baby... wat zou het volgens jou dan wel zijn?
Oh geen idee 🙈 zit de baby dan al heel laag?