9 Reacties
4 maanden geleden
Heel normaal hoor. Dit zijn oefenweeën. Ik heb deze al heel vroeg in de zwangerschap gehad. En op 36 weken ben ik zelf op genomen met het vermoeden van arbeid omdat ze pijn deden. Nu ben ik er 37 weken 4 dagen en normaal gezien gaan ze me donderdagavond inleiden omdat het niets aan de ontsluiting doet. 😊
4 maanden geleden
Oh dankjewel. Dat wist ik helemaal niet dat oefenweeën zo begonnen. Toch allemaal spannend
4 maanden geleden
Ik morgen 37 weken en heb bijna de hele tijd een harde buik. Ook indalingsweeën gehad, wel pijnlijk, maar normaal zei de gynaecoloog 😉🍀
4 maanden geleden
Reactie op foofoo
Hey Jana, wat bedoel je juist met de hele tijd? Ik ben gisteravond kort opg ...
Het is tegenwoordig wat beter! Ik bedoel dat ik ze heel snel krijg en dat mijn buik bijna altijd hard staat… ik weet niet echt of die harde buiken regelmatig komen… kan er geen timing opzetten
4 maanden geleden
Reactie op JanaMrchrs
Het is tegenwoordig wat beter! Ik bedoel dat ik ze heel snel krijg en dat m ...
Dat heb ik ook! Ik voel heel geregeld dat de hele buik opgespannen is. Dat voelt dan wel vervelend ook, maar pijn kan ik het moeilijk noemen. En ik heb ook niet het gevoel dat het op en af gaat. Het is gewoon meer wel dan niet..
ik twijfelde ook eerst of het harde buiken zijn en niet gewoon spanning op de buik omdat de baby geen plaats meer heeft 😂
Maar ik kan de buik echt bijna niet meer induwen als het zo voelt. En op andere momenten is de buik heel soepel en gaat dat wel.