4 Reacties

4 maanden geleden

Haha ik heb net hetzelfde 😂 mijn lichaam is zo moe.. dat belooft! Vandaag ook 38+3 en heb er al enkele dagen last van.. Ook heel onderbroken nachten gehad van voorweeën en indalingspijntjes, of gwn mijn banden die precies scheuren .. Ik hoop ook dat ik minder moe ben als het zover is 😵‍💫😴

4 maanden geleden

Ik heb dit ook hoor. Ben 37+5 en slaap gewoon heel veel 🙈 ik doe eigenlijk elke dag voor en namiddag een dutje, afhankelijk van hoe de nacht gelopen is. Ik heb ook 's nachts last van dezelfde pijntjes.

4 maanden geleden

oh meid, het zelfde hier.. 38+5 ik heb heel mijn zwangerschap geen tot weinig dutjes gedaan.. en zo vermoeid dat ik nu ben heb ik ook niet gekend. slapen gaat moeizaam, indalingspijnen en harde buiken zijn ook niet zo leuk s nachts.. voel me ook wat grieperig maar ben het niet. soms heb ik zo een uurtje energie en dan ga ik snel iets doen.. ik hoop ook steeds dat het niet zo ver is want ik ben OP 😂🫢 Dus bij deze je bent zeker niet alleeen.. Maar we blijven positief, mss is het even een fase 🤞🥹😂

4 maanden geleden

Nu ik met verlof ben doe ik ook gewoon dutjes hoor :p ook om de dag wat door te komen en omdat ik mega moe ben (nu 39 + 2)