34 Reacties
één jaar geleden
Hallo,
Ik ben in november 41 geworden.
Ik weet niet of wij per se ergens extra op moeten letten. Ik kijk wel enorm uit naar de NIPT gezien er toch een hoger risico is op afwijkingen boven de 40. Als die goed is zal ik pas echt gerust durven zijn.
Ik ben vandaag 9w+1 en momenteel nog niks bijgekomen maar ben wel een paar dagen ziek geweest waardoor ik amper kon eten. Dat zal ook wel invloed hebben gehad.
één jaar geleden
Hallo, ik ben 40 jaar. Ik ben 11 weken en 5 dagen zwanger. Ik heb vanavond een echo omdat ik niets van symptomen voel en me zorgen maak of ik nog zwanger ben. Men laatste echo was op 8 weken en 2 dagen, daar was nog alles goed. De nipt test is deze vrijdag, dat vind ik mega belangrijk dat alles in orde is. Ik neem omnibionta pronatal+ in en daar voel ik me goed bij. Voor de rest ook niets extra buiten gezonde voeding en veel water drinken.
één jaar geleden
Dankjewel dames voor jullie reactie en info.. dus afwachten tot nipt test lijkt mij ook heel erg spannend en maakt me wat nervous 😟.
Ik ben ondertussen al 4,5kg bijgekomen. Echt shocking. 😮
Doen jullie nog aan sport ? Of houden jullie zich aan de regels van gezond te eten? Ik eet veel fruit enz maar ook veel rijst en pizza soms. Heel soms pizza … meestal omdat ik buiten ben en heb daar niet veel keuzes
één jaar geleden
Hoi ladies, ik ben net 40j geworden en vandaag 9weken +2. Ik ben blij te lezen dat we dezelfde "zorgen delen" en elkaar kunnen helpen.
Tot nu toe loopt bij mij ook alles goed, wel heel ziek leve Navalit en weinig energie voor dingen te doen of om in mensen te steken.
Ik neem ook omnibionta pronatal + als extra vitamientjes. De beste vertelde de gynaecoloog me.
Ik tel ongeduldig af naar de NIP test.
Het voelt soms nog wel eenzaam deze weken vind ik, niet veel mensen weten het, men hormonen swingen en dat triggert me soms.
De weegschaal tikte al een 2kg bij.
Veel liefs en succes iedereen xx
één jaar geleden
Ik word 42 in Maart en ben ondertussen al 9 weken zwanger. Ik heb enorm veel last van misselijkheid, vermoeidheid. Ik neem ook omnibionta pronatal plus. Heb vandaag mijn eerste echo en op 10 Jan m'n niptest. Ook ik vind het allemaal te spannend omdat ik al 2 miskramen heb gehad en de hoop al opgegeven en toch ongepland zwanger geraakt nu.
één jaar geleden
Reactie op Mehak
Ik wens je van harte heel veel succes toe met deze zwangerschap. Aangezien ...
K kon bijna wel huilen toen ik de inwendige echo kreeg, want ik hoorde een sterke hartslag en ik zag een foetus! Ik kan het nog steeds niet geloven! Nu nog 1 maand wachten voordat ik echt met een gerust hart kan genieten van deze zwangerschap!
Jij ook heel veel succes met je zwangerschap.
één jaar geleden
Reactie op Zoë2024
Hoi ladies, ik ben net 40j geworden en vandaag 9weken +2. Ik ben blij te le ...
Dankjewel voor alle info… het helpt echter om te weten dat wij in dezelfde bootjes zitten en dat moedigt elkaar aan.
Sorry dat ik nu pas reageer. Was zo moe en nog steeds. Zo moe dat ik het niet kan beschrijven. Mijn vriendin van mijn zus is vrij jong bevallen op haar 26jaar oud en had juist zelfde of meer zelfs de vermoeidheid. Dus dat was ook iets van oké dit kan bij alle dames van alle leeftijden. Zo extreem moe. Zelfs om te koken of wat dan ook.
10 maanden geleden
Reactie op jeska24
Hallo,Ik ben bijna 41 jaar en ben 12 wkn.deze week nipttest gedaan...super ...
Heb je jou resultaten al ? Hopelijk is jou nipt test perfect in orde. Prayers.
Ik ben ondertussen 10.5 weken en 5kg bijgekomen 😳
Ik eet normaal ….tot ietsje meer. Maar ik ben heel erg moe de laatste weken en dus ik lig meer dan gewoonlijk…. Wss is mijn lichaam dat helemaal niet gewoon en komt snel bij. Ik heb geen andere theorie kunnen vinden van mijn zo snelle gewichtstoename.