6 Reacties

6 maanden geleden

Ik zou even bellen naar het ziekenhuis, kan nooit geen kwazd

MOD

6 maanden geleden

zelf geen ervaring maar zou wel zeker bellen naar het ziekenhuis. Denk wel dat ze gaan vragen om eens langs te komen. Succes!

6 maanden geleden

Ik ben nu 27 weken en 5 dagen zwanger en heb vandaag ook een paar keer een heel licht roze kleur na toilet bezoek bij het proper maken opgemerkt. Weet ook niet of dit normaal is. Is echt niet heel fel en voel de baby ook nog steeds heel goed bewegen . Heb jij ondertussen al eens gehoord bij de gynaecoloog? Wij hebben maandag zoiezo een afspraak bij gynaecoloog en ben aan het twijfelen om af te wachten tot morgen om te zien of het nog rozig is of niet.

MOD

6 maanden geleden

Reactie op Jeya2823

Ik ben nu 27 weken en 5 dagen zwanger en heb vandaag ook een paar keer een ...
Ik zou toch anders even ook bellen naar je gynaecoloog en luisteren wat hij/zij ervan denkt. Maandag is idd niet lang meer maar met bloed toch wat opletten

6 maanden geleden

Reactie op Jeya2823

Ik ben nu 27 weken en 5 dagen zwanger en heb vandaag ook een paar keer een ...
Ik zou toch even bellen? Heb je al gebeld?

6 maanden geleden

Reactie op lienie95

Ik zou toch even bellen? Heb je al gebeld?
Deze ochtend naar gynaecoloog geweest en heeft bovenop de gewone echo ook een inwendige echo gedaan. Maar alles zag er heel goed uit, kan zijn dat het een bloedvatje was dat gesprongen is. Maar ons klein meisje heeft er geen last van gehad, ook dat ik haar nog heel goed voelde was een goed teken. 😊