13 Reacties
8 maanden geleden
Harde buiken en pijn in onderrug bij fysiek werk en trekt door naar linkerheup en been.. en ook snellere hartslag bij fysiek werk dus begin het ook te voelen dat hij groeit 😅
8 maanden geleden
Ik heb helemaal van niets last. Voel me super goed. Niet ziek, geen vermoeidheid, slaap goed 🤷🏻♀️
8 maanden geleden
Tegenover men eerste zwangerschap heb ik echt weinig last. Enkel last van een klik in men heup die niet echt pijnlijk aanvoelt maar op het einde van de dag wel lage rugpijn aan de kant van de klik en als ik bv uit de zetel kom stap ik als een oud vrouwtje. Maar geen bandenpijn, geen beenkrampen, geen harde buiken, 0 nada iets. Ofja 1 overgrote kwaal, ONEINDIG veel vreten!
8 maanden geleden
24+2 nu.
Ik heb vooral last van bandenpijn Die soms gepaard gaan met harde buiken en krampen. Af en toe een beetje het zuur.
Voor de rest begin ik nu ook te merken dat uit bed of zetel komen meer moeite kost net zoals mijn schoenen aandoen. 😅
8 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
🙈 schoenen aandoen! Ik kijk echt uit naar het mooie weer zodat ik mijn sli ...
Jaaaa ik ook!! 🥰😂
7 maanden geleden
Out of nowhere ineens aambeien 😒 terwijl ik dit nooit eerder had. Ik merkte het door opeens veel bloed te hebben bij de ontlasting, ondertussen al een 2de keer idem. De dokter zegt even afwachten, wellicht aambeien.
Toch vind ik het eng want het is best intens om ineens voor te hebben.
Verder ben ik EINDELIJK van de grootste misselijkheid van af. Zelfs gestopt met Navalit. Wel pas op 5,5 maand maar oké het is een win!
Ik ben precies iets minder vermoeid, maar dat wil ik ook niet te veel jinxen 😜😜.
Nu merk ik wel dat de baby groter word. Niet alleen ben ik aangekomen en is mijn buik dikker, maar voel het ook enorm als ik van kant wissel in bed. ‘T is alsof alles dan een andere plek moet zoeken, het gaat dan heel moeizaam in mijn buik 😜 moeilijk om uit te leggen.