4 Reacties

8 maanden geleden

Opzicht dat ze lager zou liggen op deze termijn lijkt me niet alarmerend. Ze hebben nog veel plaats en je. Baarmoeder gaat rond 28 weken zeker een grote groeispurt maken waardoor ze mssn hoger komt te liggen. Dit is eerder een questi van tijd en geduld en je nie te veel zorgen maken. Het kan wel zijn als de moederkoek later is ingepland dat de baby daardoor weinig plaats heeft om te klimmen, maar als dit het geval was had de gynaecoloog je dat al lang gezegd. 😊 Ik zou gwn even genieten van je zwangerschap en het niet te veel over piekeren. Je kan altijd tips en raad vragen aan je vroedvrouw in tussentijd. Zij zal je zeker ook geruststellen. Op 21 weken had ik mijn echo gehad en ons prutske ligt al vanaf 12 weken dwars en blijft tot nu toe zo liggen. Ik maak met er nie al te veel zorgen in. Bij mij heeft er een stukje van de 20 weken echo vaginaal moeten doen omdat er bepaalde dingen niet kon onderzoeken. De kleintjes zullen zich wel draaien wanneer ze er klaar voor zijn. 😊

8 maanden geleden

Bij ligt hij ook laag, dit heeft te maken met hoe je baarmoeder ligt, zei de gyn. Dus maak me hier geen zorgen om, elke vrouw is anders gebouwd. 😊

8 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Opzicht dat ze lager zou liggen op deze termijn lijkt me niet alarmerend. Z ...
Dankjewel

8 maanden geleden

Reactie op Laurakinderwens

Dankjewel
Dankjewel