14 Reacties
9 maanden geleden
Ik heb deze ook morgen, zooo spannend!🤞🏻 ik dacht iets uitgebreider nog omdat er net wat meer te zien is?
9 maanden geleden
Ik krijg de mijne pas 5 maart, maar wat is weet is dat deze echo voor een eenling 30 min duurt. Ze kijken alles na. botten en de lengte ervan. geslacht, nieren, hart, maag, darmen, placenta, navelstreng, hersenen, neus, oogjes, vingers, teentjes, oren. Alles wordt apart in kaart gebracht om zo goed mogelijk alles te meten en na te kijken op mogelijke afwijkingen. voor een tweeling duurt deze echo 1 uur zelfs.
9 maanden geleden
Vandaag gehad!
Was net zelfde als mijn andere echo’s zij laat elke keer weten wat er op scherm te zien is.
Hoofdje gemeten, rug, ribben, hart, nieren, voetjes, gezicht, armen bennen, geslachtsorgaan, navelstreng en placenta.
Dit heeft ze allemaal genoemd en getoond op echo vandaag😊
9 maanden geleden
Ik had afgelopen dinsdag mijn 20w echo. De gynaecoloog noemde het toch 'de grote echo' 😊 ben ook zeker een uur binnen geweest. Ze keek na of ons kindje afwijkingen vertoonde zoals een hazenlip of open ruggetje... Ook het hart, de ruggengraat, hersenen en nieren, aantal vingers en tenen, maag, placenta etc heeft ze grondig nagekeken (echt álles 😅). En dan nog de bevestiging van het geslacht
8 maanden geleden
Ik vond dat een heel fijne echo omdat alles zo uitgebreid bekeken en gemeten werd en je zelf ook alles heel goed kan zien. Wij zijn 45min binnen geweest. Je hebt zo een veel beter beeld van wat er zich daar afspeelt. Wel wat spannend op voorhand natuurlijk, maar dat is elke keer zo.
8 maanden geleden
Heb gisten mijn 20 weken echo gehad op 21w+5. En hij had al een gewichtje van 530 gr. nog iemand met zo hoog gewichtje. Mijn angst van een reuzebaby wordt alsmaar groter.
Stiekem hoop ik dat ze ergens in begin een termijnfoutje hebben gemaakt hij zou volgens de computer een week voor op schema liggen.
8 maanden geleden
Reactie op Yentl 🤍
Heb gisten mijn 20 weken echo gehad op 21w+5. En hij had al een gewichtje v ...
Hier 23+5 20 weken echo gehad en 590g 🫣