14 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb deze ook morgen, zooo spannend!🤞🏻 ik dacht iets uitgebreider nog omdat er net wat meer te zien is?

9 maanden geleden

ik moet volgende week dinsdag gaan en heb begrepen dat deze echt uitgebreid is ze gaan echt zo goed als alle botjes, organen, ruggengraat en noem maar op bekijken dus wel een stuk uitgebreider dan de 12 weken echo

9 maanden geleden

Ik krijg de mijne pas 5 maart, maar wat is weet is dat deze echo voor een eenling 30 min duurt. Ze kijken alles na. botten en de lengte ervan. geslacht, nieren, hart, maag, darmen, placenta, navelstreng, hersenen, neus, oogjes, vingers, teentjes, oren. Alles wordt apart in kaart gebracht om zo goed mogelijk alles te meten en na te kijken op mogelijke afwijkingen. voor een tweeling duurt deze echo 1 uur zelfs.

9 maanden geleden

Vandaag gehad! Was net zelfde als mijn andere echo’s zij laat elke keer weten wat er op scherm te zien is. Hoofdje gemeten, rug, ribben, hart, nieren, voetjes, gezicht, armen bennen, geslachtsorgaan, navelstreng en placenta. Dit heeft ze allemaal genoemd en getoond op echo vandaag😊

MOD

9 maanden geleden

Heb hem ook vandaag gehad. Gynaecoloog heeft haar bekeken van kop tot teen. Is een uitwendige echo Kijken naar alles eigenlijk, of de rug goed gesloten is, of het geen hanzenlip heeft, of het geen waterhoofd heeft , enzo

9 maanden geleden

heb de mijne komende maandag, had ook begrepen dat alles uitgebreider wordt bekenen. bij mij zijn het er twee dus de echo zal wel even duren 🙈

9 maanden geleden

Ik had afgelopen dinsdag mijn 20w echo. De gynaecoloog noemde het toch 'de grote echo' 😊 ben ook zeker een uur binnen geweest. Ze keek na of ons kindje afwijkingen vertoonde zoals een hazenlip of open ruggetje... Ook het hart, de ruggengraat, hersenen en nieren, aantal vingers en tenen, maag, placenta etc heeft ze grondig nagekeken (echt álles 😅). En dan nog de bevestiging van het geslacht

8 maanden geleden

Ik vond dat een heel fijne echo omdat alles zo uitgebreid bekeken en gemeten werd en je zelf ook alles heel goed kan zien. Wij zijn 45min binnen geweest. Je hebt zo een veel beter beeld van wat er zich daar afspeelt. Wel wat spannend op voorhand natuurlijk, maar dat is elke keer zo.

8 maanden geleden

Vandaag mijn 20 weken echo gehad. Alles was super prima. Ze weegt nu 489 gram op 21 weken 4 dagen. Alles structuren zijn goed. Ze is dus met vlag en wimpel geslaagd op de grote keuring.

8 maanden geleden

Ik ga bijna 23 weken zijn als ik men 20 weken echo krijg 😢

8 maanden geleden

Heb gisten mijn 20 weken echo gehad op 21w+5. En hij had al een gewichtje van 530 gr. nog iemand met zo hoog gewichtje. Mijn angst van een reuzebaby wordt alsmaar groter. Stiekem hoop ik dat ze ergens in begin een termijnfoutje hebben gemaakt hij zou volgens de computer een week voor op schema liggen.

8 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Heb gisten mijn 20 weken echo gehad op 21w+5. En hij had al een gewichtje v ...
Hier 23+5 20 weken echo gehad en 590g 🫣

MOD

8 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Heb gisten mijn 20 weken echo gehad op 21w+5. En hij had al een gewichtje v ...
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Mijn baby was aan 19weken maar 270 gram. Ze is wat onder het gemiddelde, maar moest me ook geen zorgen maken :)

8 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Hier 23+5 20 weken echo gehad en 590g 🫣
Omg, ik ben echt bang dat het een dikkertje gaat zijn, ik wil zo graag zonder epidurale doen.