4 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier 1 jaar en 9 maanden verschil. Heel bang voor geweest maar ons zoontje is op zich heel erg zelfstandig en sliep al van het begin door. Hij is helemaal gek op zijn zusje en ik ben er zeker van dat ze zo veel aan elkaar gaan hebben. Zwangerschap heel goed verlopen. Het is af en toe wel pittig en druk maar ik zou het nooit meer anders willen 馃グ

MOD

茅茅n maand geleden

Hey :) mijn 2 oudste dochters schelen 15 maand 馃檲 ik moet zeggen dat het best pittig is en zwaar is. Maar aan de ene kant wel leuk dat ze niet veel schelen. Zijn beide op het zelfde moment in de pamperperiode geweest dus was op dat gebied wel makkelijk. Nu zou ik het niet meer kunnen denk ik 馃ゴ ben ook wat ouder enzo. Voor de rest spelen ze wel samen en hebben ze echt veel aan elkaar. (Toen 馃槅) . Nu zijn ze 7 en 8 en doen niets anders dan ruzie maken 馃槅馃檲馃ゴ

茅茅n maand geleden

Reactie op Rnnuo

Hey :) mijn 2 oudste dochters schelen 15 maand 馃檲 ik moet zeggen dat het be ...
Oh dat is eigenlijk mijn droom om ze zo kort na elkaar te hebben 馃槏 Ik kan me wel voorstellen dat het heel pittig kan zijn. Wat zijn zo de praktische dingen die erg moeilijk waren, weet je dat nog? Zijn er dingen waarvan je toen dacht oeps nooit gedacht dat dit zo moeilijk ging zijn? En iets totaal anders, maar hebben ze samen geslapen/kamer gedeeld? Vonden ze dat fijn? (Voor ze ruziemaakten 馃槣馃槣)

MOD

茅茅n maand geleden

Reactie op mamawens2024

Oh dat is eigenlijk mijn droom om ze zo kort na elkaar te hebben 馃槏 Ik kan ...
Ze slapen nog altijd samen op 1 kamer :) oja wat wel makkelijk was was een tweelingbuggy maar ene na elkaar want die naast elkaat kon ik bv de kruidvat niet binnen, erg onhandig als je in het stad moet zijn of ergens anders waar het druk is..ik deed eigenlijk bijna alles zoals een tweeling..tweeling ververszak. Wat ik ook makkelijk vond was een draagdoek :) en eens Noomi kon stappen en Ulrike nog niet zat Ulrike in een gewone buggy en Noomi op een opstapje achter de buggy.