Het is misschien een domme vraag, maar ik lees verschillende antwoorden op het internet, maar is deze grote echo uitwendig? Of wordt er nog via de vagina-baarmoeder een echo gemaakt? Bedankt 😊
Wordt het licht dan gedimd? Het is echt een rare vraag maar ik heb een comp ...
Het licht blijft gewoon aan, probeer je te focussen op het scherm met je kindje op, dan vergeet je meteen al de rest. Die mensen hebben al wel wat gezien en als je gaat moeten bevallen zien ze nog veel meer, niks om je zorgen over ge maken
Het hang t echt af van de ligging van je baby en de moederkoek, als ze het niet uitwendig zien gebeurt het vaak inwendig, dit heeft ook met ke gewicht te maken
Op 12,5 weken echo gehad via de buik. Het licht was een beetje gedimd.
De gynaecoloog keek niet naar mijn buik eigenlijk, die hield constant het scherm in het oog natuurlijk.
Dokters hebben daar denk ik ook geen oog meer voor hoe het er allemaal uitziet. Ze bekijken je op een medische manier normaal gezien. Het gaat hen erover of je buik ‘gezond’ is, medisch er goed uitziet etc. Mocht je complexen hebben over je uiterlijk, dan kan ik je toch met een vrij grote zekerheid zeggen dat dokters daar absoluuut niet mee bezig zijn. Mocht je dat gevoel wel hebben, zou ik erover praten of iemand zoeken waar ik me comfortabeler bij voel…