13 Reacties

10 maanden geleden

Heb vandaag op 11w2 echo gehad via de buik. Soms kunnen ze vanaf 11w al via buik zien. Normaal zijn de 12w echo dan ook via de buik

10 maanden geleden

Reactie op Crissytje

Heb vandaag op 11w2 echo gehad via de buik. Soms kunnen ze vanaf 11w al via ...
Bedankt!

10 maanden geleden

Reactie op Crissytje

Doen ze dan wel ook het licht uit? Is het in een donkere kamer? Of gewoon met alle lampen aan?😅

10 maanden geleden

Reactie op Crissytje

En hopelijk was je echo goed!😊

10 maanden geleden

Bij mij in - en uitwendig

10 maanden geleden

Reactie op Imke1991

En hopelijk was je echo goed!😊
Ja hoor! Alles was super prima! Was opgelucht 😊 dank je wel om het te vragen

10 maanden geleden

Reactie op P0305

Bij mij in - en uitwendig
Wordt het licht dan gedimd? Het is echt een rare vraag maar ik heb een complex van mijn buik….

10 maanden geleden

Het licht stond gewoon aan bij mij

10 maanden geleden

Reactie op Imke1991

Wordt het licht dan gedimd? Het is echt een rare vraag maar ik heb een comp ...
Het licht blijft gewoon aan, probeer je te focussen op het scherm met je kindje op, dan vergeet je meteen al de rest. Die mensen hebben al wel wat gezien en als je gaat moeten bevallen zien ze nog veel meer, niks om je zorgen over ge maken

10 maanden geleden

Het hang t echt af van de ligging van je baby en de moederkoek, als ze het niet uitwendig zien gebeurt het vaak inwendig, dit heeft ook met ke gewicht te maken

10 maanden geleden

Op 12,5 weken echo gehad via de buik. Het licht was een beetje gedimd. De gynaecoloog keek niet naar mijn buik eigenlijk, die hield constant het scherm in het oog natuurlijk. Dokters hebben daar denk ik ook geen oog meer voor hoe het er allemaal uitziet. Ze bekijken je op een medische manier normaal gezien. Het gaat hen erover of je buik ‘gezond’ is, medisch er goed uitziet etc. Mocht je complexen hebben over je uiterlijk, dan kan ik je toch met een vrij grote zekerheid zeggen dat dokters daar absoluuut niet mee bezig zijn. Mocht je dat gevoel wel hebben, zou ik erover praten of iemand zoeken waar ik me comfortabeler bij voel…

10 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Op 12,5 weken echo gehad via de buik. Het licht was een beetje gedimd. De ...
Het is ondertussen achter de rug en het is 100% meegevallen. Toch bedankt voor de lieve reactie 😊

10 maanden geleden

Reactie op Imke1991

Het is ondertussen achter de rug en het is 100% meegevallen. Toch bedankt v ...
Super!! Graag gedaan