13 Reacties

één dag geleden

Ja, herkenbaar!! Ook enorme last van harde buiken en pijnlijke ribben. Laatste loodjes wegen het zwaarst. Nog veel succes. 🍀 hier 35 weken. 🌸

één dag geleden

Ja, voelt heel zwaar aan, ook opgezwollen, rood en extreem doorbloed, ik vraag me af of dit de zogenaamde lightning crotch is 😅

één dag geleden

Is omdat je baby begint in te dalen :)

één dag geleden

Reactie op Justine96

Is omdat je baby begint in te dalen :)
Zou dat een teken zijn dat de baby dan vroeger kan komen? Moet nog 5 weken.. 🙈

één dag geleden

Reactie op 🌸💕

Zou dat een teken zijn dat de baby dan vroeger kan komen? Moet nog 5 weken. ...
Haha niet per se helaas. Bij mij ligt ze al heel lang met haar hoofdje volledig ingedaald & ik ben de 37 weken al gepasseerd 🫠🫠

één dag geleden

Reactie op Anonie.

Ja, voelt heel zwaar aan, ook opgezwollen, rood en extreem doorbloed, ik vr ...
Ik beloof je, als je lightning crotch voelt, weet je "dit is het"🤣 . Het is snel en schietend

één dag geleden

Reactie op marieskewl

Ik beloof je, als je lightning crotch voelt, weet je "dit is het"🤣 . Het ...
True that 😅

één dag geleden

Reactie op Justine96

Haha niet per se helaas. Bij mij ligt ze al heel lang met haar hoofdje voll ...
Ja, bij mij ligt ze ook al heel lang met haar hoofdje naar beneden. Oh spannend allemaal he! 🥰🤰

één dag geleden

Reactie op 🌸💕

Ja, bij mij ligt ze ook al heel lang met haar hoofdje naar beneden. Oh spa ...
+ had al een verkorte baarmoederhals aan 30 weken 🫠 vertrouw er nooit op dat bepaalde kwaaltjes gaan zorgen voor een vroegere bevalling… geeft alleen maar teleurstelling :) Is inderdaad spannend wanneer ze zullen komen he ✨

één dag geleden

Ik heb dat gevoel af en toe al sinds enkele weken (ben nu 33w), vooral de dag nadat ik me overdaan heb: te veel gewandeld, dingen gedragen, trappen gedaan

één dag geleden

Reactie op marieskewl

Ik beloof je, als je lightning crotch voelt, weet je "dit is het"🤣 . Het ...
En wa betekend da? Ik heb er nog niet van gehoord, 31.weken hier

één dag geleden

Reactie op 🌸💕

Zou dat een teken zijn dat de baby dan vroeger kan komen? Moet nog 5 weken. ...
Mijn gynaecoloog zei van niet. Indalen kan vanaf week 30 maar zelfs dan kan je nog overtijd gaan.

één dag geleden

Update: het bleek bij mij om een vaginale spatader te gaan. I know, niet charmant, maar misschien wel goed om het hier te delen. Dan weet je dat het bestaat. Verder niks erg en zou na de bevalling moeten weggaan!