73 Reacties
één maand geleden
27 weken vandaag en 7,5 kg erbij, gynaecoloog zei dat het al best veel was in korte tijd.. maar als ik djt lees is het best gemiddeld
één maand geleden
Reactie op Mombloempje25
Ben precies niet de enige die al 10kg bij is gekomen… de gynaecoloog maakt ...
Maak je geen zorgen, mijn vorige gynecoloog van bij mijn eerste zwangerschap zei dit ook toen .. ik maakte me zo veel zorgen door zijn woorden maar uiteindelijk was ik de kilo’s voor 0 tijd kwijt .. mijn huidige dokter is heel anders.. ben echt blij dat die daar niet moeilijk over doet… ik ben begonnen op 57 kilo, eerst 2 kilo afgevallen en nu zit ik op 66.. maar maak me nu echt geen zorgen… 😊
één maand geleden
Reactie op Toni:)
Maak je geen zorgen, mijn vorige gynecoloog van bij mijn eerste zwangerscha ...
Oh dank je wel! Want vind dit wel een beetje moeilijk ( ook omdat ik vroeger eetstoornis had ) dus dit is echt triggerend als de gynaecoloog dit elke keer zegt als ik op die weegschaal ga staan 😣🥲
één maand geleden
Reactie op Mombloempje25
Oh dank je wel! Want vind dit wel een beetje moeilijk ( ook omdat ik vroege ...
Iedereen is echt anders, ik vind het zo erg dat ze daar soms geen begrip voor hebben (heb echt vorige zwangerschap zitten huilen hierover dus begrijp je heel goed!) .. mijn moeder was amper 8kg bijgekomen toen ze zwanger was van mij en nooit misselijk.. ik ben tot de dag van vandaag super misselijk en al 9kg bij.. maar probeer dus echt niet erover te stressen ook is het moeilijk als iemand zoals een dokter het zegt.. bij de vorige zwangerschap weigerde ik op de weegschaal te staan op de laatste controle omdat ik echt zo bang was van wat de dokter zal zeggen maar nu is echt anders ❤️
één maand geleden
Reactie op Fien993
29 +2 weken en 15 kg erbij.
Mij werd gezegd dat ik me geen zorgen hoef te ...
Idem verhaal als mij… 28 weken en 11kg. Ook groot/zwaar kindje en veel vruchtwater. Maakt het gewicht weer wat goed in mijn hoofd. ☺️
één maand geleden
Reactie op Toni:)
Iedereen is echt anders, ik vind het zo erg dat ze daar soms geen begrip vo ...
Dank je wel voor dit berichtje! Heeft me echt geholpen en ook beetje goed gedaan ❤️❤️